![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg observerte både en 757 og en 767 fra Delta på CPH idag.
Er det vanlig? Regner med at det var 757'en som hadde ruta til JFK. 767'en landet i 1230-1300 tiden. Men jeg fikk ikke med meg når den hadde avgang igjen. Kan det ha vært en cruisecharter? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
767'en går til ATL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Fant ut av det nå ja. De flyr visst på ATL også. Og den var kraftig forsinket i dag.
Ser også at Thai er 4,5 timer forsinket i dag til tross for at den kom inn til rett tid i dag morges. Høres ut som Tech det der?!? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Lidt yderligere info: Denne vinter flyver Delta desværre ikke denne rute, men de har meldt ud at den skal komme tilbage igen til foråret. JFK fortsætter til vinter, men muligheder for connections i ATL er langt bedre og 757 lokker ikke specielt meget... Undskyldningen fra DL for at nedlægge ATL i vinter er mangel på fly, da de skal have ny businessclass i 767-erne. Om det så stemmer at de mangler fly ved jeg ikke. Uanset bliver det et savn på CPH i vinteren. Denne rute gave nogle fine connections videre til mange spændende steder - og ofte til ganske gode priser.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
He, he siden NW er nå inne i DL, så er det vel på tide med en 332 til MSP fra OSL neste sommer, med forbindelse vestover og sydover.....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg er imponeret over at der bliver ved med at være så meget "romantik" forbundet med MSP som destination fra Norge. Som jeg ser det er der mange andre hubs i US som må være langt mere interessante for det norske marked...
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
<mod>
Vi har nok OSL-IC-diskusjoner, vennligst bruk en av de eksisterende trådene til det: Her er det: 2 x Delta på CPH i dag </mod>
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Min tanke om at det var ekstra fly pga cruise bunner ut i at det var stor trafikk/folksomt på Kastrup i dag da det i dag var 5 store cruiseskip som avsluttet/startet nytt cruise i dag, og i går var det 4. Så det at det kanskje kom noen ekstra fly pga det var kanskje ikke helt umulig.
Fikk meg en tur på Flyvergrillen og fikk bl.a. bilde av en China Eastern cargo og Air Canadas maskin på vei opp i luften! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS flyr A340 CPH-OSL-CPH i dag! | Star Flyer | Småprat | 1 | 13-11-2011 18:44 |
Delta på CPH- 40 % svensker? | litt-amatør | Flyforum | 10 | 19-08-2006 15:41 |
Delta Airlines - første flyvning til CPH i dag | PP | Flyforum | 22 | 04-05-2006 12:06 |
Delta på CPH før i tiden | Guest | Flyforum | 10 | 23-09-2005 06:40 |
Delta til CPH! | PP | Flyforum | 20 | 20-09-2005 18:22 |