![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Snart natta...snart morgen og snart hjemreise til Oslo. Håper på en neo-opplevelse vestover om noen timer. Ha en riktig bra tirsdag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
En bedre tirsdag ønskes. Kvalme ble erstatta med hodepine som i natt har blitt erstattet med kvalme igjen. Tror det blir en sykedag for dette er jo bare rart og jeg har ikke tid.
![]() Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dings fra LAS. Sitter i baren rett ovenfor gate E3. Eller... ikke rett ovenfor gaten, men BA Boeing 747'en som står med nesa rett mot meg. Fy flate, det er en vakker balje altså. Åjåjåj...
Det er forsinkelser på gang, men det er ett fett siden jeg: A: Har beste setet i baren (vindussete) B: Har kæsj i lomma c: Har strålende humør Loungen her er bare drit, så det er ikke noe sted å være. Men kyllingvinger og Sam Adams på puben er klart innafor. Nå er det bare å nyte de siste timene før jeg kommer hjem og 4 uker helsefarm venter (foruten lørdagsgodt, da). Ha en fin en.
![]() |
#4 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Europa er foran da ja, 6-8 uker her i USA ifølge de jeg drakk under bordet. Brev og besøksforbud er det også, huttetu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Høres ikke ut som at Amex loungen har optimal beliggenhet for BA avganger.
God morgen fra C1 på osl. Straks over fjellet. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Arvingen sov en time lenger enn vanlig, men vi får vel snart kommet oss i barnehagen så jeg kan få litt ro før en PT time. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God tirsdag formiddag fra tiggerstaden. 1 uke etter chartertur er det muligens på tide å slutte å gå rundt og skryte av gullstatus.... muligens.
Ha en god en alle som vet å verdsette status.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God(?) morgen fra Grønland tannlegekontor. Say no more...
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Formiddag!
Det faller hvite ting fra himmelen. Best å holde seg innendørs til det roer seg. Så blir det SKI!!! ![]() Finfin tirsdag ønskes!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 8 | 30-08-2005 16:39 |