![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Uken går unna - allerede torsdag morgen... Nå venter en spasertur til byen for å hente bilen som ble satt igjen etter en meget hyggelig mottakelse i den belgiske ambassaden i går ettermiddag/kveld. Ellers byr dagen på diverse interne møter. Ha en flott torsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God Torsdag Mogen fra Bodø.
Grått og regn ute, spiser frokost og skal se en episode av Close to Home. Våknet tidlig i dag, skal ikke på skolen før klokken 10. Men men. Ha en fin Torsdag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig god morgen fra Oslo!
Her er det sol, og gradestokken viser 20! Ahhh - herlig! ![]() I dag begynner dagen når jeg begynner på skolen kl. 11.00, men inntil det daffer jeg nok bare rundt. Ellers har jeg ingen planer for kvelden, kanskje dra på Haga Golf for å ta en runde? Noen som vet om banen er bra nå? Da ønsker jeg alle forumister en super dag! ![]()
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim, og ja
-du har så rett så rett! Tida fyker! Snart er det jo ferie her ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Lysaker. En kombinasjon av litt av hvert på himmelen, og noen få regndråper som traff bakken her i dag.
En dag igjen til helg, og deretter enda en 4-dagersuke, men først litt mer kaffe og jobbing.
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Helsinki.
Akkurat ankmmet med DY fra OSL. Nå er det 4 dager med kurs som står på planen. Ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god morgen godt folk. Sitter i skrivende stund på OSL. Skal en tur til KSU og Smøla.
Ha en riktig god torsdag og det er praktisk talt helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Da har også jeg kommet meg på jobb, etter jeg kom litt senere i seng enn jeg bør i går. Mer enn nok å gjøre i dag også. I kveld står en tur på Sats på programmet, samt rydde litt i leiligheten siden den ser nesten ut som en bomba sigøynerleir. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
Go formiddag fra Trondheim
![]() Her er man på jobb, i kveld blir det kompistreff med beinhard go-cartkonkurranse. Må den beste vinne ![]() Ha en strålende dag folks ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen - uken flyr ! Må tidlig på kveldsvakt til nok et "koselig" allmøte.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Her er dagen i "avslappingens" tegn. Har en ting jeg skal gjøre idag, og har ikke noe travelt med å få det ferdig ![]() ![]() Det blir varmere i været også ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#13 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Litt regn i luften i Sandvika nå, men jeg har noen møter utover dagen pluss en rask tur til Sollerud på slutten av arbeidsdagen. Det er stor fare for at en ny restaurantbåt åpner i Sandvika i dag og den skal prøves i kveld.
Må også vaske litt klær og pakke litt til hytta i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo!
På plass på kontoret med toppet kaffekopp og gleder meg stort til ball i Paris i helgen! Nå er det bare å peise på for å få unna de mest kritiske hastesakene, for så å sette seg på flytoget i halv fem tiden. Turen sydover går med LH; OSL - MUC - CDG. Quote:
Ha en flott dag!
Next up: Mye moro! - Star Alliance Gold / One World Sapphire Last edited by LNv22; 20-05-2010 at 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her skinner solen og tempen passerte 20 grader allerede før kl 0830. Så i dag ble jakken lagt igjen hjemme! Deilig. Eneste jeg er skeptisk til er at når det blir så mye fin-vær så tidlig, pleier juli og bli elendig. ![]() Vanlig kontorjobbing i dag, før det blir en tur til Grimstad i kveld. Og i morgen er det helg. Ellers konstaterer jeg: T-27 det nærmer seg, det nærmer seg!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Gårsdagens sol er byttet ut med skyer og regn, selv om det er godt og varmt ute. Sola skal i følge mine kilder komme tilbake senere på dagen. Etterpå skal kjøreskolen suge enda mer penger ut av meg, da man skal ha teoritime til langkjøring.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag/ettermiddag fra Forus,
Her ble det endringer i jobbreise planen igår og tur til OSL taes i morgen i steden. Billett og sete er ordnet med den sedvanlige SK4002 flighten. En tur i morgen og så er det Pinse. Ha en fin dag alle i finværet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen, ja ... vondt i kroppen etter gaarsdagens
Ser ut til a bli en fin dag, men luften er litt for stinn av pollen og dritt til at jeg orker a sitte ute paa terrassen. Men jeg har det fint paa hjemmekontoret med verdens beste kontorkamerat. Saa lenge han ikke snorker .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra Bergen. Her startet dagen svært så tidlig til å være fridag, og jeg er allerede kommet hjem etter årets andre golfrunde på Meland. Perfekt måte å starte dagen på egentlig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 08-09-2016 21:25 |
Glad torsdag morgen | EB | Flyforum | 37 | 20-02-2009 04:20 |
Glad torsdag morgen | EB | Flyforum | 23 | 16-01-2009 19:39 |