![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Riktig god mandag morgen....
Jeg har hat bakvakt i helga, og 0430 ringte driftsenteret med behov for litt hjelp til å finne fram dokumentasjon. Det var selvfølgelig en feil at klokka ikke hadde ringt da, så det var jo fint at de kunne vekke meg, eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Dette var da kriminelt tidlig, og ikke minst kriminelt kaldt. Her skal dagen brukes til å kverke de to siste prosjektene i "litt-krise"-bunken og for første gang siden jul skal ting returnere litt mot normalen her. Men nå, se å fikse noe te, her var det ingen blivende temperatur.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Goden god start på februar ønskes fra hovedstaden. Minus 13-14 grader er kaldt nok... Nå venter møter både internt oh eksternt. Ha en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Gardermoen. Turen går i dag til Trondheim på møte før jeg i ettermiddag tar turen til København for Ungdomsmedisinsk konferanse.
Prøvde det nye hotellet til Stordalen i natt her på Gardermoen (Comfort runway) å det var en kald å litt skuffende opplevelse. Ha en helt fantastisk dag !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Minste snuppa er syk i dag, så i dag blir det hjemmekontor fra morgenen av til det blr vaktskifte en gang etter lunsj.
Kan og forøvrig bli en litt dyr dag, da bilen er på verksted i dag, hvilket jeg satser på blir billig til det motsatte er bevist. ![]() Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Oslo! Er endelig frisk, så idag skal jeg ut for første gang på over 1 uke!
Ellers blir det en rolig dag! Ha en flott dag alle sammen! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Blåmandag i Oslo. Etter en særdeles fuktig helg i Bergen og et touch av insomnia i natt er jeg trøtt som faen. Småsyk begynner jeg også å bli. Så det står definitivt noen koffeinpiller på menyen idag. Snart på tide å komme seg ut i kulden og på jobb. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
GOD MORGEN!
Har en rævva morgen, da jeg satt oppe lenge og var sosial i går kveld. Angrer sterkt på den satsningen. Bussen min kommer om få minutter, så jeg burde gå nå snart. Skoledagen i dag bringer: Hmm.. laa meg se. MYe gjesping, soving og avslapping! Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banned
|
![]()
Her er vi trøtte etter en lang helg med LAN med flere av forum medlemmene !!
Denne dagen er vel skole og littt lekser på programmet ellers ikke noe mer. God Morgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Straks i sentrum av hovedstaden, bare en liten etappe t-bane før man er på plass på jobb med en varm kopp kaffe. Det blir lysere for hver dag, men ikke varmere. EB, hvordan ligger vi an med minutter og timer?
Ha en fin ukestart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra en t-bane retning sentrum.
Kaldt ute idag, trodde vi var ferdig med tosifrede kuldegrader jeg... Godt man har en tur til varmere strøk å se fram til. T-52 ![]() Ha en overkommelig mandag alle sammen!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god mandags morgen ifra Maura. Her i huset er jeg strax klar for avreise til Gardermoen for å starte min reise imot Thailand. taxien kommer å henter meg kl1000.
Høres slettes ikke galt ut å starte en ny uke med en flytur nei. I allefall ikke når man tenker på at man om ikke så alt for lenge er i +30grader imot -18,6 her på Maura |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jupp, dette ble en dyr dag gitt..... ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Iskald morgen i Kristiansand, og nei, jeg vil ikke si at den er god!
Når man trodde det ikke kunne bli værre, slår Kong Vinter til med 15 blå grader! Fysjom!! Og på toppen av det hele daua bilen ut i det jeg svingte inn på parkeringsplassen på jobb. Virker som den ikke klarte å sette et minimumsturtall, for hvis ikke jeg hold på speeden så daua den ut når jeg skulle sette i gir. Håper den har fått summet seg til jeg skal hjem igjen. Ellers blir det vel en dyr verkstedregning på meg også! Apropos Speed: Lenge siden vi har hørt noe fra Speedbird her inne! Har Forsvaret sendt ham til Afganistan eller noe?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då var det ro i rekkene her og. Det starta jo som kjent ut med ein mandagssql, så det var full stopp i database(ene) her, men no har me fått renska opp og starta på nytt ![]() Ny veke, og nye visningar. "This is my life....." -ser fram til å finne det rette objektet! Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Dårlig med internett tilgang på Rygge. God morgen fra Tananger Her skjer det saker og ting på jobben. Kaldt er det også, ATIS meldte -7 på SVG... Man ser ihvertfall frem til en er ferdig på jobb idag ![]() Hæv a nais von forumister ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Superflyer
|
![]()
Go morn forumister
![]() Trondehim melder om 10,5 kalde og blå himmel. Det tegner til å bli en strålende dag. Skal ha to meglere på besøk i leiligheten idag, så er det bare å avvente tilbud fra alle 4(var to i forrige uke også), Ha en fantastisk mandag folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala och Ekonomikum!
Sitter och förbereder morgondagen som kommer att få stor betydelse för mitt examensarbete. Känner mig i likhet med många andra småsjuk och kommer därför att ta det VÄLDIGT lungt idag. Termometern visar på -4 och snö är utlovat under dagen. Ha en fin måndag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Sandefjord. Prøvde ut Sleep Cycle Alarm Clock på iTouch'en inatt og det var merkbart enklere å våkne, selv om den bestemte at det beste tidspunktet for meg å våkne opp på var 25 min før oppsatt tid.
Om Color Line bare hadde blitt stående fastfrosset uti Oslofjorden kunne jeg snart tatt snarveien over fjorden for å komme meg til skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]() Quote:
Antal kvadrat? Antal soverom? Pris? ![]() |
|
![]() |
![]() |