![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Priceless!!
![]() Min favoritt: Nummer tre .... 'Varme Kluta' Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Meget bra
![]() Takk for at du delte denne med oss Andreas ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
[Tilståelse] Jeg må innrømme at jeg av en eller annen uviss grunn legger jakka i hattehylla når jeg flyr foran gardina hos BA [/tilståelse]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Mange gode tips for Reidar når han skal over med DLNW-ekspressen til kaktusland.
Vedr. pkt 7 - det kan også være en erfaren nordmann på tur. Rekorden jeg har opplved var en som greide to rødvin og en cognac FBU-GOT med formiddagsavgangen til F50'en (11-ish?).
![]() |
#5 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Jeg kjenner da mange FF'ere som også er iherdige vinentusiaster som synes det er spennende å smake på forskjellige viner. Dessuten er vinentusiaster som regel glade i champagne, så å få en del glass er nok ikke dem i mot. Synes imidlertid forfatteren er uetterettelig ettersom det var utelatt: Ønsker påfyll på pre-takeoff champagne og ber om minst en påfyll av cognac som forventes at holder minimum XO standard! Skål kammerater! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Langtur: First Class (LX), Business Class (LH/LX), Economy Extra (SK) og 1-Class (WN) | ILS2 | TripReports | 20 | 27-05-2013 23:02 |
Virgin Atlantic upper class 747 | Powell | Reiseforum | 5 | 25-08-2012 09:07 |
First Class på Virgin Atlantic? | Bizflyer | Småprat | 3 | 02-05-2012 15:00 |
Virgin Upper Class er bedre en BA Club World... | LN-AFG | Flyforum | 2 | 02-10-2005 19:42 |