![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag forumister!
Om 7 timmar tar jag minst tre veckors jullov efter en fyra timmars examen i rysk grammatik. -10 grader ute och det lär inte bli mycket varmare under dagen, lite snö fick vi också under natten. Ha en bättre fredag, |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg joiner PC i God morgen Forumister!
Her er det halvannen time igjen før man kryper under dyma. Det er 14,5 sure blå og ut fra hva jeg ser på meteogrammene så skal det fortsette slik den neste uka og.... Nå er det straks helgefri og etter de siste ukers intens jobbing så skal det bli godt med 2 dager fri om ikke annet... Og snart er det jul! ![]()
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
God morgen fra avdelig syd-øst.
Her er dagen langt på vei allerede og vi melder om ca 30C ute, ca 23C i poolen, og dessverre en siste dag lenket til laptoppen før juleroen noe lunde senker seg. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God kveld fra Calgary.
Nå er bagasjen straks pakket ferdig for morgendagens reise med UA6827 til Chicago, og videre til Stockholm med SK946 hjem til Skandinavia ![]() Vært en periode med temperaturer helt ned til -35 grader her i Calgary, men siden i går har det blitt bedre og bedre, og i dag var det +5 grader. Ser forøvrig at temperaturene er relativt lave i Oslo. Ha en bedre fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God fredag fra Bainbridge....hvor ogsaa koffertene er pakket, Beaglen levert i Portland...og vi er klare for foerste del av reisen hjem til Norge....det var billigere aa fly fredag ettermiddag enn loerdag morgen, nok til aa dekke en hotell natt i SFO og frokost paa Cafe Le Press....dessuten slipper vi aa staa opp 03:00 for aa kjoere rundt om Tacoma....
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Goooood morgen fra Forus!
Da var siste arbeidsdag for 2009 i gang! Masse småting som skal avsluttes i dag, og noen større ting som skal korrigeres før man om 6 timer slår av PC og ferie! Vel, ha en fin fredag forumister ![]()
![]() |
#7 | |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God morgen/natt; fridag nummer to. What to do... Det får man finne ut etterhvert, men...
Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra København - hvor en eksamen i statistikk skal nailes i dag. Deretter er det juleferie - dog nokså begrenset med tanke på to eksamener første uken av januar... Kursen settes mot OSL søndag kveld - og så bærer det løs med noen julebord!
Ha en strålende dag og en god helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Blei møtt av bug i Oracle 9.2.0.5, så no jobber eg på spreng med å korrigere kræsj. Om eg skulle bli ferdig, så er det helg når dagen er over, og då skal det bli herlig å ta seg ein pust i bakken ![]() Ha ein bugfri dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Med -12 grader (40 grader for kaldt for meg) her i byen idag var det greit å disponere bil idag. Vanlig jobb dag, en liten handlerunde for å kjøpe noe nødvendig skiutstyr også blir det å ta helg. Ingen planer for i kveld, så tar ting som eventuelt måtte dukke opp på impuls. God helg
Last edited by Someone; 18-12-2009 at 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
God fredag. Her er det vanlig fredag, ikkeno julefri her i gården nei... På'n igjen mandag morgen , men deilig med helg da
![]() Lørdag blir det vel gauk-tur til Sverige for årets drikkevarer ![]() Ha en strålende dag forumister !!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig god fredags morgen!
Er siste skoledag, så vi skal i kirken klokken 12.. Da blir det tid til å "henge" her på forumet en del :P Ha en fantastisk dag alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Heldiggris! Jeg har ikke bil for tiden, og det er litt i sureste laget når temperaturen synker under 10 kalde. Men, det går seg vel til. Et par timer på Hasle før avhenting av renset dress og en hårklipp før jeg setter kursen mot kontoret. Junior kommer alene fra Halden idag, og han har bestilt biff, så da skal vi hygge oss med en skikkelig herremiddag i kveld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Edinburgh,
Her kom vinteren igår kveld og det er julekort stemning i det Skotske landskapet. -2 grader og vind inn fra øst i Nordsjøen gir en kjølig effekt ja,kaldt som fanden. Det blir å sette kurs nordover til ABZ og Dyce litt over lønsj-tider , satser på at det ikke kommer flere snøbyger underveis. Sete er bestillt på SK4616 over til SVG i kveld. Ser at BAA har "parkert" sine "kjøretøyer" bak flyGlobespan sine maskiner som er tatt i arrest her i Edinburgh. Det blir vel slik inntil eierne av maskinene har betalt dem alle landingsavgifter og underveisavgifter til Eurocontrol vil jeg tro. Ha en fin førjuls dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke noen god dag her dessverre!
Venter bare på at dagen skal ta slutt så man kan starte ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God fredag fra Sandefjord. Her er juleferien i gang og ved siden av meg ligger Pondus Julen 09 klar til å leses.
God fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() G'morgen fra Alpharetta, som stiller med 5 varme. Det er imidlertid saa varmt som det vil bli i dag - temperaturen ventes aa synke jevnt i hele dag ... Saa sammen med nedboeren som er paa vei, tyder dette paa aa bli enn god innedag. Siste innspurt foer helgen og det begynner aa fylles opp under juletreet ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Free Luigi
|
![]()
Det er fredag, det er ferie, og familiebesøk ventes! Heftig forsinket er de også.... Bremseeffekt på 1/1/1 er ganske dårlig, er det ikke?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Det er omtrent slik:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |