![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/05/09/431258.html
Noen ganger skulle det vaere tillatt med avstraffelse med grov hagesaks .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
for småbarnsforeldre (og de fleste andre normale mennesker) får slike ting frem det innerste dyriske i oss... Takk for en fin start på dagen, MOW.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]() Det der er helt vanvittig. Avstraffelsen der skal ikke være med hagesaks.. den skal være med sløv teskje.. Det er sånne tilfeller jeg stemmer JA til gjeninførelse av gapestokken..
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kastrering er en passende straff for slike pedoer... Det hadde jo fjernet roten til problemet, bokstavelig talt. Problemet er bare at man må forgripe seg før man har brutt en lov, og kan bli straffet.... Noe må gjøres for å hindre at de går så langt... Kanskje aktivt bruk av undercover politi med tilatelse til publisere navn og bilde av vedkommende på nettet hadde hatt en avskrekkende effekt...?
Men fremfor alt må foreldre vise sitt ansvar og være mer bevist på hva som skjer på verdensveven...mye ekkelt der ute.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Blir jeg straffet om jeg tar en frekkas? | Ståle | Reiseforum | 9 | 05-06-2011 21:42 |
Hvilken straff/reaksjon for å lage kvalm under en flyreise? | Trent600 | Flyforum | 27 | 17-09-2010 21:33 |
Jeg blir så sur | TwoJet | Flyforum | 27 | 21-12-2007 21:11 |
Blir rent misunnelig jeg nå | ENGM RAMP | Flyforum | 6 | 06-02-2006 23:56 |