![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sunnmøringene var tydeligvis ikke interessert i å betale mer enn 850 kroner for å fly direkte til Alicante. Fra august er det slutt: http://www.smp.no/default.asp?page=1...8,1&lang=1
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hvorfor kom egentlig Ålesund før Kristiansand? Sistnevnte har vel et mye større befolkningsgrunnlag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
personlig tror jeg noen i network er veldig glade i Sunnmøre...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banned
|
![]()
Sunnmøringene er flinke til å "syte til seg" ruter, men er ikke så flinke til å benytte dem når de først har fått de:
Color-Air satset stort på Ålesund med dårlig resultat, SAS startet etter påtrykk fra næringslivet i regionen en rute AES-CPH (ble lagt ned etter kort tid) , Norwegian ga seg fort med flyginger dit.... og nå legger SAS braathen ned Alicante ruten...kanskje på tide å innse at Ålesund og omegn ikke akkurat er verdens navle? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvor er så verdens navle....?
![]() Mye av grunnen (tror jeg) til at det ikke lykkes med flytilbudet på Vigra er at det satses så enormt når man starter noe nytt og sunnmøringen har vel aldri vært kjent for å være særlig edruelig i slike spørsmål... Som jeg har nevnt på det andre forumet (det orntlige flyforumet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hva med at KLM dukker opp med EN daglig med fokker 50 eller 70?
Eventuelt går ned på vei opp og ned fra trondheim. Det burde det da være grunnlag for
![]() |
#8 | ||
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-AES og ALC-OSL Reg (SAS) | Fokker-50 | Register- og ATC-Forum | 2 | 04-01-2015 11:20 |
AES til ALC med SAS | Peterfsx | TripReports | 12 | 09-03-2011 00:42 |
SAS legger ned | imm | Flyforum | 21 | 22-11-2006 07:11 |
SAS Braathens legger ned AES-ALC | DY | Flyforum | 5 | 06-05-2005 14:12 |
SAS Braathens legger ned rutenE til LON! | LCH | Flyforum | 7 | 06-12-2004 15:52 |