![]() |
|
![]() |
#1 |
På Norske Vinger
|
![]()
Her er noen bilder fra Phoenix fra de siste 2-3 ukene.
![]() Er innom nesten hver dag, men en 727 er alltid velkommen i min samling. ![]() Denne stoppet innom PHX ved ett NASCAR race her, en 727 BIZ-jet med wingletts ![]() Med winglets ![]() Med Oakland Raiders dekal ![]() Denne hadde eludet meg i all tid, men endelig..... ![]() En i de gamle fargene ![]() PHX er ett mekka for A321 maskiner. ![]() Enda en A321, i gamle farger, tok av som en rakkett. ![]() Ser ikke C-130 maskiner her veldig ofte. ![]() Dette var jo dagens bonus, helt fra New Zealand. ![]() Jeg fisket ikke, men fikk en stor laks i nettet. ![]() En liten 'baby-bus', A318 EDIT: Beklager men ser at disse bildene er nesten ubrukelige. Er jo ikke skarpe i det hele tatt, etter at jeg har brukt Photobucket. Er ikke slik naar jeg ser dem paa min computer ????????
Vi trenger flere Braathens SAFE modeller Last edited by BU767; 03-12-2009 at 01:32. Reason: satt inn to av samme bilde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fin reportasje. Hvor tok du bildene i PHX? I fjor fotograferte jeg på PHX fra en parkeringsgarasje på vestsiden av flyplassen. Jeg kjenner igjen en del av flyene du har lagt ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Veldig fine bilder fra PHX. Ser gjerne mer derfra !
![]()
![]() |
#4 |
På Norske Vinger
|
![]()
Alle avgangs bildene er tatt fra soer siden av flyplassen, 40th Street. God plass for fotografering, men det kan jo bli litt mange 'buk bilder' derifra. Frontier bildet av A318 er tatt fra Terminal 3 garasjen.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine bilder !!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flotte bilder - du er jo "den nye" MOW!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg tar og laster de opp på Flickr. Aberet er at jeg må logge meg ut fra kontoen etterpå og finne frem bildene som en anonym bruker ved å søke meg selv opp og høyreklikke på alle bildene og kopiere ut stien til bildet. Eks: **http://farm3.static.flickr.com/2459/...e2f3ef2e_o.jpg** For at det skal vises på som et bilde her på denne siden må du legge til [IMG]før og etter selve adressen[/IMG] Slik ser det ut med [IMG og [/IMG] før og etter: ![]() Dette tar noe lengre tid, men det verdt det mht at du beholder bildet som det er og at det ikke blir modifisert pga opplastingen.
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 03-12-2009 at 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
Photobucket voldtar all skarphet fra mine bilder også, og jeg anbefaler alltid flickr
![]() Fine bilder av fine fly, spesielt Alaskan og Frontier ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kjempebra bilder! Men det var litt mye støy på en del av dem. Ser ut som om at du har forminsket dem gjennom photobucket. Hvis du forminsker dem til f.eks. 1024p i photoshop før du laster dem opp, og samtidig merker av for '1 mb file size' i photobucket når du skal laste opp, så blir kvalitetn mye bedre
![]() Edit: Photobucket er en strålende bildeside skjønner du ![]() Men kjempefine bilder! Skarp og fin eksponering ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Henger meg på de andre og vil rose deg for flotte bilder. Fint å få se litt mer "eksotiske" fugler enn de vi ser til daglig her på berget!
Du var jammen heldig som fikk festet den 757´eren fra NZ på beikken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flott serie fra PHX! Liker særlig godt de to 727'erne og Herculesen. Det er heller ikke noe vanlig C-130. Det er 66-0216 c/n 4166, en MC-130P Combat Shadow, spesialutgave som er hos 129 th Rescue Squadron, California ANG.
![]() |
#13 |
evig optimist
|
![]()
hmm.. den herculesen der var farlig lik med 4 dropptanker og det hele en som landet på osl rundt 13.40 i dag.. flotte bilder fra der borte :-)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-FRA-IAH-PHX-PAE-SEA-FRA-OSL + SMDII + Roadtrip Washington og omegn | LNv22 | TripReports | 19 | 12-08-2011 19:24 |
En liten time på vollen ga denne fangsten | grindstein | Bilder & foto | 11 | 24-08-2010 18:26 |
Noen ekstra bilder fra PHX | Beechdriver | Bilder & foto | 9 | 30-07-2007 04:05 |
PHX-Phoenix Sky Harbor | Beechdriver | Bilder & foto | 29 | 29-07-2007 15:03 |
Har SAS noensinne floeyet inn til PHX? | OMW | Flyforum | 4 | 07-05-2006 07:21 |