Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-05-2024, 07:33   #1
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Default God himmelsprett

Morn fra Tønsberg. Kaffe i koppen, Paw Patrol på iPaden og Skippy på Kindle (tok riktignok halve boka før han dukka opp). God start på fridagen. Det blir nok en tur på Plantasjen for litt jordbærplanter, og så skal jeg prøve å bli kvitt litt brennesle

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2024, 07:38   #2
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Default Re: God himmelsprett

God morgen fra fbu. Her er det slutt på paw patrol for noen år siden, nå er det mer «ikke forstyrr» før kl er 11. Sitter og leser litt om meg selv på gamle personlighetstester og må vel oppdatere og spisse diverse medarbeiderverktøy vi har i det lille selskapet.

En båt flyter forhåpentligvis i nærheten av Someone og den skal på seilas til Fornebu iløpet av dagen. Kommer en bande på besøk fra nabolandet i ettermiddag for å spise burgere.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2024, 07:47   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Tjøme. Ble en time ekstra søvn i morges. Ymse oppgaver for svigerfar, ellers lite på programmet her nede. Ha en fin dag.
Old 09-05-2024, 07:49   #4
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

God morgen fra OSL F-pir.

Kjedet meg litt før frokosten i går og plutselig falt fingeren borti booking-knappen hos QR og jeg er nå på vei til AUH for en lang helg der. Hva jeg skal gjøre der finner jeg ut av når jeg er ankommet hotellet.

Har et vagt, nesten fortrengt minne at jeg ikke fikk tatt den Berg-og-dalbane på Ferrari World pga sikkerhetsbelte ikke gikk rundt livet. Det var vel i 2016. Det bør ikke stoppe meg nå så ikke umulig at jeg gjør et nytt forsøk på den berømte Berg-og-dalbane hele 8 år seinere.

God helg.

FQTV

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2024, 08:53   #5
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Spratt tilbake til sengs etter første oppvåkning…så nå etter andre oppvåkning er jeg klar for kaffe, bok og en kransekakestang eller to. Ingen planer for formiddagen men ettermiddagen byr på mat og vin hos opphavet. Spretten dag ønskes.
EB is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2024, 09:22   #6
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God morgen fra Grønland. Nettaviser, forum og kaffe på senga. Fruen har søkt tilflukt på gjesterommet, så ser ikke ut som det blir frokost riktig enda… Blir en tur til Kongsberg i dag. Skal plantes litt på gravlunden, en tur innom Cars & coffee og så blir det sikkert enda mer coffee hos venner eller slekta. Ha en finfin rød dag
TriStar is online now   Reply With Quote
Old 09-05-2024, 09:42   #7
Futura
ScanFlyer Gold

Quote:
Originally Posted by EB View Post
Spratt tilbake til sengs etter første oppvåkning…så nå etter andre oppvåkning er jeg klar for kaffe, bok og en kransekakestang eller to. Ingen planer for formiddagen men ettermiddagen byr på mat og vin hos opphavet. Spretten dag ønskes.
2 oppvåkninger på en dag... De fleste vil mene at jeg aldri har hatt en oppvåkning i hele mitt liv, selv om jeg er våken.
Morn fra Lommedalen, Etter planen skal min far komme hit med Teslaen sin kl11 for å få på sommerdekk og vi skal smøre opp calliperne. Ved EU kontrollen i fjor, måtte begge calipperne foran byttes, på den 4 år gamle bilen, det kostet $$$$, så nå skal vi begynne å smøre dem ved hvert dekk skift, men etter som det er meldt regnvær, tror jeg at jeg utsetter det til i ettermiddag. Jeg kom hjem kl 23 i går etter å ha kjørt fra Trondheim, så det er deilig å ikke stresse for mye på morgenen. Planen er også å rydde litt ute og i VW bussen, kanskje gjøre den klar for en tur på gjenvinningsstasjonen på Isi.
Ellers feirer Russland årsdagen for freden etter WW2, kanskje de kunne brukt dagen til en annen fred også....
Uansett, om man er oppvåknet eller ikke, fred eller ufred, ha en fin dag.
Futura is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2024, 09:48   #8
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by FQTV View Post
God morgen fra OSL F-pir.

Kjedet meg litt før frokosten i går og plutselig falt fingeren borti booking-knappen hos QR og jeg er nå på vei til AUH for en lang helg der. Hva jeg skal gjøre der finner jeg ut av når jeg er ankommet hotellet.

Har et vagt, nesten fortrengt minne at jeg ikke fikk tatt den Berg-og-dalbane på Ferrari World pga sikkerhetsbelte ikke gikk rundt livet. Det var vel i 2016. Det bør ikke stoppe meg nå så ikke umulig at jeg gjør et nytt forsøk på den berømte Berg-og-dalbane hele 8 år seinere.

God helg.

FQTV
Jeg tenkte at det der måtte bli skikkelig dyrt men Qatars billettpriser i ECO er innafor om jeg måtte kjøpt på en dags varsel. Business derimot ekstremt dyrt hehe. Bare sjekka for moro skyld.

God himmelsprett fra Oslo. Ikke så mye som skjer i grunn. Noe ting som må fikses her og der. Ha en fin dag

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2024, 10:34   #9
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

Quote:
Originally Posted by TriStar View Post
God morgen fra Grønland. Nettaviser, forum og kaffe på senga. Fruen har søkt tilflukt på gjesterommet, så ser ikke ut som det blir frokost riktig enda… Blir en tur til Kongsberg i dag. Skal plantes litt på gravlunden, en tur innom Cars & coffee og så blir det sikkert enda mer coffee hos venner eller slekta. Ha en finfin rød dag
Da sees vi kanskje på Cars & coffee senere i dag. Skal høre med sønnen om han blir med en tur. Ellers ikke de store planene for dagen.
Old 09-05-2024, 12:02   #10
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G’morgen .. Det eneste røde her, er fargen på doppler-kartet. Det har romlet, regnet og haglet i flere timer, og er ikke over ennå. Så etterhvert blir det jobb og vanlige hverdagsaktiviteter.

Blir vel å se ‘Let it Be’ i kveld. Sist jeg så den var på et tynt besatt Stabekk Kino, en gang tidlig på søttitallet.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 09-05-2024, 12:58   #11
Swedeline F28
ScanFlyer Silver

Swedeline F28's Avatar

God dagens från SK2678 BER-ARN. Idag blir det hemresa med riktiga bolaget och ska bli kul att träffa föräldrar och hundar senare.
Ha en fin dag!
Old 09-05-2024, 13:40   #12
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Knaus1. Her er en svært sen frokost ferdig og formen er såpass skrall at CFOen har booket inn en time for meg nede hos pilletrilleren på Slemdal. Får ikke håpe det er lungebetennelse, for da blir det vel hvit helg..

Nå skal det jobbes litt da mine sjefer sitter i et muslimsk land, også skal en gedigen culotte får bein å gå på.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	12414ec3-2bef-4db5-96af-9debd1661737.jpg
Views:	249
Size:	162.7 KB
ID:	54710  

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2024, 14:32   #13
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Jeg vil nå si at hvit helg er en svært liten ting å ofre om pilletrilleren på Slemdal kan gjøre deg frisk. I tillegg vil leveren også takke deg for en liten stund iallefall. Så får en satse på at pilletrilleren ikke mistenker noe mer alvorlige greier som gjør at du blir sendt oppover i systemet.
Hypern is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules