![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dagen begynte brått, som så mange andre mandager, med en 3-timers forelesning klokken 8 på morgenen. Videre har i overkant av $100 blitt brukt på å sette sykkelen i stand (nye pedaler og nytt bakdekk). Til tross for en solfylt start på dagen ble den daglige sykkelturen avsluttet med regn... Vedkommende som styrer været vil få høre fra meg.
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var mandagen i gang og med det den første av 12 arbeidsdager i strekk...hu hei hvor det går. Blir en del kontorarbeid i dag før ettermiddagen heldigvis byr på en treningsøkt. Ha en bedre mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var det atter an gang mandag.
Det blir en hektisk dag i dag, noen møter, diverse arbeid på ekstren lokasjon.... Kan bli en travel dag gitt. Men først kaffe og litt forum...... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mandag fra Maura, hvor jeg for en gangs skyld er tidlig oppe. Fant ut at det å komme seg opp i femtiden med min døgnrytme er ganske håpløst, når jeg enkelte dager ikke engang har sovnet på den tiden
![]() Dagen i dag går ellers med til litt pakking, hårklipping og nettinnsjekk, og ellers sørge for at alt er klart for morgendagens lille utflukt. Ønsker alle en god dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag og mandag fra Sydney. Nå er en lang skoledag slutt, og en treningsøkt står på programmet. Ha en fin dag alle sammen, og håper forberedelsene til turen går bra Martin. BTW, så håper jeg du skriver en TR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Opp og hopp i København også - en tur på gymmen blir det før skolen nå, og jammen skal jeg ikke ta en treningsøkt i kveld også. (Kanskje jeg en vakker dag blir like sprek som EB?). Ellers må sykkelen på service etter at noen drittunger har messet med giret - det må visst skiftes helt ut...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Fortsatt litt trøtt og sliten etter helgen, men er uansett på tide å komme seg på jobb. Nok å gjøre idag også, før det er tid for sesongens nest siste fotballkamp i kveld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo...
Fått seg litt frokost her og klar for en 4-dagers jobbuke.. Ha en flott Mandag, ser ut som det blir en flott dag her i byen..
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 21-09-2009 at 08:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Straks på tide å komme seg på jobb. Hjemmekontor hvertfall frem til lunsj så det er ikke lange veien. Ingen store planer i dag annet enn å komme seg gjennom arbeidsdagen. Ha en fin ukestart.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God mandag. Dagen blir starten på en usedvanlig hektisk uke for meg. Og spennende, både faglig og sosialt. Og sånn fortsetter de utover høsten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Id mubarak og god morgen fra Asker!
Kona er sendt på jobben, barna er levert til vennene sine i barnehagen og de første jobbmailene er allerede sendt avgårde. Nok en arbeidsdag på hjemmekontoret er i gang. I dag skal jeg etter planen få en oversikt over hvilke domener SAS sitter på - og oppgaven er å spare "bolaget" for noen kroner. Mens vi er inne på "bolaget" - følg med på Facebook og Twitter i dag - kommunikasjonsdirektør Claus Sonberg flyr med Ryanair og rapporterer live! http://www.boarding.no/art.asp?id=38311 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Her skinner solen, men det er ikke helt skyfritt. Litt rydding og indretjeneste frem til lunsj, så fysioterapi.
I kveld skal OJB holde foredrag om Skarv-utbygginge i klubben. Spennende! Ha en fin dag.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Schòneste Wochenende, ehm start*
Våknet for drøye 20 minutter siden, tenkte jeg skulle ta det med ro til 11-12 da jeg går å handler, skoleoppgave. Lage middag til familien ![]() Ha en fin Montag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
En riktig god mandags morgen
Kan vel konkludere om at høsten har kommet. I dag var det bare 2 grader ute når snuppa ble levert i barnehagen. kjøøølig. Dagen i dag byr ikke på så alt for meget. Blir en liten tur ut for å skaffe litt maling og slikt. Fruens termin er i morgen, så vi kan jo krysse fingrene for at vi må ta oss en tur til Ullevål etterhvert. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Synes aldeles ikke det er en god morgen. Trøtt som en strømpe! Får bare prøve å komme gjennom denne dagen uten å falle av stolen!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
og endelig har jeg blitt ONKEL!!!!
Det var ikke enkelt for foreldrene, men nevøen kom til slutt i går kveld - noen uker før tiden (i motsetning til fetteren og kusinen hans som begge kom noen uker på overtid.). Tipper små'n blir SAS-pilot!! ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag alle,
Morgenmøtene er unnagjort.Litt lunsj , deretter forhaling over fjellet med SK4024. Det ble grått her over i morgentimene etter en fin helg. Ser ut som det blir noe vått de nærmeste dagene. Det er jo godt for plenen. I kveld blir det som FBU4EVER sier "show and tell" i hjembygda. Ha en fortsatt fin dag alle og god uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Om to brønner + et verkstedopphold så skal vi nordover til Skarv ![]() Yngve
![]() |
![]() |
|
|