![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
03 September 1981 hatte vi den første dekkslanding med Kystvakthelikopter. Det var en Lynk Mk.86 fra 337 skv og fant sted på KV Nordkapp. Major Tore Skaar og kaptein Helge O Sandnes var flygerne.
Førstnevnte mener jeg var speaker på forrige Midnight Sun Air Show, og sistnevnte var sist gang jeg fulgte med sjef for luftvingen på Sola. Ha en riktig så god dag, og fram til i morgen kan man jo gjøre klar disse bokstavene i riktig rekkefølge: TGFI
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra sydney. Takk for dagens historieleksjon seilfly. Begynner ikke på skolen før 16 i dag, så nå blir det en treningsøkt om ikke alt for lenge. Litt småkaldt og overskyet her i dag, men det er bare deilig. Ha en super dag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og god ettermiddag fra Auckland. Her skal jeg straks ut på min daglige 5.8km tur på sykkel. Hvem trenger treningssentre?
![]()
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her paa oeya i skikkelig vest fortsetter godvaeret...sne leoparden er naa paa plass...og SAS kom inn paa vaar "no-fly" liste .... vi staar ikke paa mange barikader, men har fulgt min organisasjons regel om kun aa handle med selskaper som lar sine ansatte tjene nok til aa ta vare paa seg selv og sin familie...og i dag tok SAS et stort steg i veldig feil retning....
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Flytoget. I dag går turen til Visby på Gotland i forbindelse med et prosjekt som akkurat har startet der. Det blir retur til Oslo i kveld. Turen går med SK og JZ. Begynner å merke på meg at jeg begynner å bli alvorlig klar for noe ferie nå, og det er LENGE til desember. Spørs om det ikke blir en friuke i månedskiftet sep/okt...
Ha en fin dag forumister.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad torsdag morgen - ikke lenge før dagens første møte starter. Blir også en anbudsrunde i ettermiddag og nok en treningsøkt på programmet før dagen er over. ha en flott torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banned
|
![]()
God torsdag her blir dagen brukt til skole og valgdebatt. I morgem reiser jeg til AES og for mer detaljer sjekk signatur
Ha en god torsdag allle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Det blir hjemmekontor og syke barn i dag og. Blir vel indretjeneste i dag istedet for jobb..... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#9 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå FBU!
Då er det siste kursdag for denne gong. Studentane slepp billig -det blir ingen eksamen ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - frokosten er i magen, så da gjenstår bare et shorthaul-leg med bussen før jeg er på plass på jobb. Litt ferieplanlegging må gjøres i ettermiddag, og kanskje dele ut en forhåndsstemme også i dag. Ha en fin dag.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget. På plass 0700 i dag. Vel, formen er langt fra det den skal være - vurderer så smått å gå tildlig hjem og ta en avspaseringsdag i morgen. Men greit å få unna litt nødvendig forefallende og se litt folk igjen...
Det ble en kort seanse. Allerede hjemme, etter å ha svart på en del mail og innvilget noe ferie. En kort vei innom Meny på veien. Kjøpte litt god Brämhults Smoothie med bl.a. Hallon for å pleie meg selv. Last edited by AirbusTrond; 03-09-2009 at 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Regn i lufta i dag også! Tydelig at høsten er på vei inn over oss! Blir kontordag i dag, før jeg skal ut å rulle noen kuler på bowlingbanen etter jobb i dag. Snart helg! Denne uka har gått fort! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Litt småfurten fordi daten min i kveld er avlyst/utsatt, første møte begynte alt for tidlig og jeg er trøtt. Så lenge ikke det regner er planen en løpetur i kveld og kanskje få tatt unna noen av de mange ustrøkne skjortene som henger der og ser stygt på meg. Men først skal jeg i møter og mer møter og det skal lages noe fancy saker i power point. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Kvernberget Helidepature!
Sitter med diverse skolearbeid nå, og dette er siste skoledag for uka(nesten, karrieredag i Batnfjordn imorgen) ![]() Gleder meg til helga med SK2302 og mulig 737WL fra KSU. Vi snakkes folks! Ha en flott dag! -S ![]()
![]() |
#15 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
![]() Sola stråler fra (nesten)skyfri himmel, etter ei natt med regn,regn,regn..... Liten matbit med slekta ikveld+litt forsinka gaveoverrekkelser etter bursdag....Yeeii ![]() Kvelden tilbringes med siste bedriftskamp i fotball for sommersesongen.Blir vel noe støle kropper tenker jeg ![]() ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|