![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var man straks klar for å sette kursen mot Vadsø Lufthavn og ukas siste morravakt
![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Grått og trist her også, men setter straks kursen mot Kreta for en times sol, og tilbake til Bergen!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra MJF. Dagens første kaffe er kommet i koppen, og straks skal dagens første fly lastes/losses før det blir en matbit. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Atter en dag i gang før. Blir en tur til SUS på morgenen før det er tilbake på jobb igjen. Ingen konkrete planer. Det blir vel mest ad hoc arbeid i dag tenkert jeg ![]() Ha en fin en da...... ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen... Fra taket på Grand Hotel i går til Hagefest hos Stordalen i kveld - men først bærer det nå ut på en treningsøkt før kursen settes mot Elverum. Ha en sprek og morsom torsdag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hagefest hos Stordalen? Kristin og Pekka i går - EB i dag... Det er måte på hva slags riff-raff Petter'n skal ha i hagen sin...
Velsignet torsdag morgen fra FBU. Blir det regn, eller blir det varmt og klamt som i går? Etter noen uker med kollektivtransport Asker-FBU-Asker blir jeg mer og mer overbevist om at NSB og Jernbaneverket (og hva de heter alle sammen som peker på hverandre for å pulverisere ansvaret) burde konsentrere seg om å få skikk på lokaltransporten i Oslo-området FØR de skal bruke avindige milliarder på høyhastighetstog. HMPH! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra grå Lista. Her er jeg nå innstallert på mitt kontor, og klar for en ny dag. Prosjektet her nede er nå i ferd med å gå inn i fase der vi nå ser slutten nærme seg. Fortsatt er det en kamp mot klokken, men vi føler nå at vi begynner å komme oss ovenpå.
I kveld blir det retur til Vestlandets Hovedstad, og HELG! Mer flyging står på planen, nå med Swiss til Praha. Gleder meg. Ha en regnfull dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Sydney. Varmt og deilig her nede. Ha en flott dag forumister.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Livet återgår till det normala för den här mannen. I alla fall för en dag innan det bär av till Luxemburg i morgon och min premiärtur med SAS CRJ900. Idag blir det terminens första besök på universitetet för registrering och andra praktiska ting. Molnen hopar sig och jag tror nog att det blir en del regn under dagen. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Trøtt morgen fra Oslo. Nok en natt med mindre søvn enn jeg trenger.....og det på tross av at jeg ikke har barn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Forøvrig gudd meuning fra Krsand! Grått og vann i lufta her i dag. D er det greit at husene er hole så man kan holde seg innendørs. Er også glad jeg ikke jobber ute når været er sånn, ja! I dag blir det å kommer videre med bunken på pulten, ellers ingen planer. Fortsatt litt skuffet over at de ikke ringte fra Hamar i går heller. Men det er nok derfor jeg drikker ![]() Ha en lys dag! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
FAEN.....og der var ikke innholdet i tekoppen lenger i koppen, men utover hele pulten. Dette kommer til å blir en knall dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen alle. Nest siste dag på MH i dag. Standard beslutningshastighet i firmaen har resultert i at jeg ikke har fått noen klare beskjed om hva som skjer med kontoret, som er helt greit for meg - mindre jobb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
evig optimist
|
![]()
god ettermiddag her ifra smilets land, enda en heit dag her nede, i kveld skal jeg være med i en bursdagsfeiring, og da setter vel den festen punktum for denne ferien, fredag blir vel å slappe av, og lørdag er det pakking, og forberede seg på å reise til flyplassen og komme seg avgårde hjem igjen på TG954.. Ha en flott dag alle sammen!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra ABZ og Dyce.
Forlot regnværet på Sola med SK4611 til bedre vær her på andre siden av sjøen. August er jo i ferd med å bli en like våt måned som juli! Jeg tror jeg må legge inn "fall break" sydpå for å se igjen solen. Vel , det er en travel dag i møte før returen med SK4616 senere idag. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Grått og noe regn i luften i morgentimene. Skjortestryking er vel noe som trenger seg frem utover ettermiddagstimene. Igår kveld tok mikrobølgeovnen kvelden, så man har kontaktet serviceavdeling. De skulle ringe tilbake, men det var for to timer siden. Vi får se. Ellers ikke noe. Imorgen IAD.
Ha en fin dag.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra den store byen ved den store sjøen i vest. Noen har sendt mye vått vær hit, men det spiller liten rolle i dag. Mesteparten av dagen går med i kjelleren på et hotell. En av Martins lilla menn skal komme med en pakke i ettermiddag, så får vi se om de er like presise her oppe som i ATL. Ha en fin dag.
![]()
![]() |
#18 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra vest hvor den fantastiske sommeren fortsetter, det blir rett over 30C i dag....ellers var det en trist dag i gaar, da den siste av Kennedy broedrene doede, Edward Moore Kennedy var kanskje en av de stoerste senatorene USA noensinne har sett....et stort tap for nasjonen...
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Indeed it is ....
![]() .. .. Grå morgen i Alpharetta - fuktig og klamt. Guttungen forstrakk en muskel på fotballtrening i går, og det var ikke lett å få ham på skolen i dag .. 'Gjør vondt - er syk'. Fikk ham avgårde og overlot ham til den snertne lille støttelærerinnen som lovet å sørge for at han kom seg fra klasserom til klasserom uten for store problemer. Har akkurat krabbet ut av boblebadet hvor jeg har ladet opp til dagens WIAS-innsats med bl.a. å høre på Bate Bush synge om vaskemaskiner ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Her er jeg endelig klar for å komme meg hjemover. Avsluttet dagen med å lese gjennom referatet fra den såkalte rettsaken i Kongo. Jeg har bare en kommentar: Apekatter!!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 6 | 10-04-2014 16:37 |
God torsdagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 16 | 23-05-2013 19:03 |
God torsdagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 9 | 10-01-2013 19:00 |