![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Dette ser jo bra ut da:
http://www.dagensit.no/trender/article1689106.ece Jeg likte spesielt det fleksible med bevegelige bonuspriser basert på etterspørsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Igjen - dette har amerikanske selskaper hatt i årevis. Men det er selvfølgelig svært positivt for kunden som endelig får 'reelle' valgmuligheter.
Amadeus' kompetanse på dette er høy, og dette burde bli et gjennomført godt produkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gleder meg til dette!!
Selv om jeg har planer om å bruke alle mine points på F med LH for madammen og meg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det gjenstår å se hvor bra dette blir, men jeg er optimist. SAS viser i det minste at de forstår at forbedringer i EB er på sin plass.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Personligt er jeg nok mere realist og sætter ikke næsen op efter det store. SAS Eurobonus har ikke gjort noget for at forbedre nogenting i mange år. Sjovt nok bliver ændringerne altid kun til SAS fordel.
Fint nok at man kan bestille bonusrejse på alle afgange, men det afhænger da helt klart af hvad de kommer til at koste. Både de "dyre" afgange og de "billige". men når det er sagt, så håber jeg absolut at Eurobonus laver nogle positive ændringer - for det er tiltrængt.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bedre Eurobonus - vil det gjøres noe med den kjipe 25% opptjeningen på selv nokså dyre økonomibilleter? Hvis ikke er "forbedringen" verdiløs....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
Historisk sett så betyr dette at noe skal bli dyrere, så på tide å ta ut litt billetter for poengene sine... det har ikke vært mye annet enn "enhancements" fra EB på en del år, så er godt mulig websider skal bli lettere å bruke, og strukturen på uttak skal bli fleksibel, men på et eller annet vis skal SAS og strupe til ting.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette viser bare at Eurobonus er blitt, og tydeligvis kommer til å forbli, et program for de som reiser mye og betaler mye. 25%-regelen kombinert med 5-årsregelen gjør at du skal reise svært mye for å få deg en "gratistur".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
...og om man leter litt kan man se et ikke ukjent forummedlem i bakgrunnen bak Sjefen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Det betyr nok at det blir vanskeligere å oppnå Gull med ett par "billige" intercont turer i eco flex eller C. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Men hvorfor skal de bruke så utrolig lang tid på implementeringen av dette? Antar at dette er noe som det allerede er jobbet med en stund, men at man allikevel først kommer med slikt i 2010? Greit nok at det går tregt på Frøsundavik, men allikevel!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eurobonus Diamond
|
![]()
Dette er kanskje grunnen til det Someone?
Quote:
Last edited by LN-RRA; 01-07-2009 at 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Man skal ikke jobbe lenge i store selskaper før man skjønner at ting tar tid. Store selskaper med lang historie har ofte datasystemer som ikke er de mest smidige å jobbe med. Og det er ikke bare å bytte de heller, både koster det penger. Det har også en konsekvens for driften når man gjør det. Må gjøres varsomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Er det ikke på tide at SAS blir litt mer casual? ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus-"maling" på SAS-fly | KLMfan | Småprat | 13 | 07-01-2015 22:19 |
CT, Eurobonus & "regulære billetter" | TOS | Reiseforum | 5 | 23-01-2014 10:55 |
EuroBonus med ny "forbedring" | ILS2 | Reiseforum | 7 | 15-05-2010 12:56 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |
Norwegian bedre enn "daff" Braathens | EB | Flyforum | 18 | 28-09-2005 08:56 |