![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen... Nok en dag med prosjektarbeid - men kun på kontoret da jeg i ettermiddag skal ut med kunder - så prosjektet som skal gjøre EB mindre tar en pause på 24 timer. Ha en flott onsdag - det nærmer seg helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Goooooood morgen fra Forus! Solen skinner! Fina veret og beine veien og i dag!
Blir vel å fullføre et par små prosjekter i dag før nye påbegynnes. Og så er det å ta et møte og to på litt nedetid på et par servere for å tweake litt.... Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Ny dag på kontoret med power point og excel venter. Ut på en date i kveld så jeg får vel prøve og oppføre meg da
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra sentrumsnære områder i Oslo. Det ble seint i går, så nå forsøker jeg å få i meg så mye koffein som mulig slik at jeg er beredt til dagens oppgaver. Ingen store planer for dagen ellers, men det er godt noen ganger det og. Ha en god dag, folkens!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden! Ingen store planer bortsett fra det vanlige.
Lykke til på date, en-eller-annen! Får vi tripreport? ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Stjørdal
Trist og grått vær ute. Håper at fin været kommer før 17 mai. Han en fin dag til dere alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Nydalen.. Stressende start på jobb idag, bare å håpe det roer seg
![]() Burde vært ute i solen isteden ![]() Ha en flott dag !
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God morgen fra de sentrale strøk av Oslo. Nydelig vær i byen i dag - lyst, blå himmel og stadig varmere vær. Det blir imidlertid jobbing til langt på kveld, men først litt kaffedrikking. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra bakoverlent stol på Lilletorget. Snart klart for lunsj. Blir vel noen runde stykker fra Rema. Jeg har en date med en eiendomsmegler i ettermiddag, la oss håpe at han gir en litt høyere verdivurdering enn forrige...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Sandvika,
Nydelig vær her idag ,det ligger ann til en god dag på jobb også. Senere idag flytter jeg arbeidspulten over til ABZ før den ambulerende arbeidsuka tar slutt i morgen ettermiddag. Fint kveld i går i trivelig selskap med Schrøder gjengen. Det blir flere slike. Ha en god dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Mosjøen avd. WIAS.
Grått og ca 9 grader i dag, kjenner jeg er klar for sommer, sol og varme ![]() Ingen umiddelbare planer for ettermiddagen, men vi finner vel på noen sprell... E!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det ble en hyggelig aften på Schrøder, men på veien ned til sentrum "forsvant" OJB for oss. Regnet med at han ville dukke opp på Barolo Enoteca, men heller ikke det gjorde du!
Vel, en god natts søvn omsider gir en god onsdagsmorgen. Snart er det en reprise på NRK 1: "Solens Mat", et svenskt program om italiensk mat- og vinkultur. Flotte programmer for oss italofile. Kl. 11:30. ![]() Ellers, så blir det konsert i kveld, Jean-Michel Jarre er i byen. Bra! Ha en fin dag.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God onsdag! Har nettopp vært ute og gått i Oslo-gatene, til å fra et møte i Homansbyen. Mildt sagt helt nydelig, håper det fortsetter sånn. Ellers blir dagen litt utenom det vanlige, og det passer meg aldeles fint
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra lesesalen - hvor Joe desverre beveget seg hakket for sent, og for øyeblikket deler pult med en søkestasjon for biblioteksmateriale. Nuvel. Får starte opp excel, selv om det naturligvis krever sitt heltemot, og nok kan komme til å ta litt tid..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Dra opp til Porcelænshaven. Tror jeg satt mer der enn på Solbjerg etterhvert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det fant jeg også ut for en god stund siden, men ser ut til at ryktet har spredd seg - det er nemlig på Porcelænshaven jeg sitter. Ihvertfall er pultene til de flotte arbeidsstasjonene relativt store.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Men mai er uansett den værste tiden med eksamenslesning og bachelor/master skriving |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nei, jeg må innrømme jeg ikke er spesielt godt kjent på Porcelenshaven utover 24/7-lesesalen og kantine/"hall". Vet dog ikke om to dager før eksamen er tidspunktet å gå på oppdagelsesferd på... Skal ha det i tankene - samt bli flinkere til å komme meg opp tidligere i fremtiden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Som Sirpjalle sa, så er det [i]Fina vere, å beine veien [/b] i Stavanger i dag.
Tenk, for bare 96 år siden så var Igor Sikorsky (som jeg regner med de fleste vet hvem er) den første til å fly ett fire motors fly. Og året før, ble Royal Flying Corps (Senere RAF) dannet! God dag til alle! www.egenes.bloggnorge.no |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen - det 2.12.2015 | ATC-flyradar | Flyforum | 12 | 02-12-2015 23:46 |
Herlig, det er LØRDAG! | Bergern | Flyforum | 18 | 10-10-2015 19:17 |
God morgen - det er onsdag | Someone | Flyforum | 9 | 17-09-2014 19:43 |
En herlig onsdag morgen | EB | Flyforum | 35 | 27-05-2009 23:30 |
Da var det onsdag morgen... | EB | Flyforum | 22 | 23-04-2009 01:50 |