![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det har kommet enda mere sne i hovedstaden - nå holder det vel snart? Blir en rolig morgen og formiddag i heimen før det blir en treningsøkt i ettermiddag. Ha en sprekere søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God Morgen !, nå bærer det av gårde til Frognerparken og barnas Holmenkollrenn , håper
vi treffer med smøring i dag .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Airborne
|
![]()
God søndags morgen! Her på Sola har regnet endelig gitt seg. DY126 er cancelled (tech på LN-NOC), så nå får vi besøk av NOO i stedet for
![]() ![]() Last edited by Keypoint; 08-03-2009 at 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen.....
Hjelper egentlig ikke med 5/6 timer lysere dag når alt man ser er snø! Vel, etter en metogram sjekk er det klart..... Sofaen blir min venn denne søndagen.... God kvinnedag folkens!!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God søndag! Dagen skal feires (nei, ikke kvinnedagen, men lillebrodersn bursdag!) på Sagene i ettermiddag. Dagen startet rett etter 07:00, og vi har vært gjennom både Thomas toget, Barbapapa og en haug andre animasjnsfilmer på TV2 Junior på morgenkvisten. Selv minstemann (snart ett år) viste interesse for Thomas. Ellers blir det nok litt indretjeneste i dag, og som det snør ute ser det ut til at det blir en runde med snøskuffen - igjen! Global warming my a**!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
at your service!
|
![]()
God morgon frå Ørsta! I dag er det ein tur til SDN som står på programmet - skal vere ekstrahjelp med wf der nede...:=) Kjekt å vere tilbake i bransjen ei stund...
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det snør, det snør - det er dét det gjør. Smiths sa for noen dager siden av våren per def kommer rundt medio mars her på østlandet, med andre ord satser jeg på at dagens snøfall er vinterens siste!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Forum skal skumleses og kaffe skal drikkes før dagen settes i gang. Blir vel en tur ut i dag og i godværet, og middagsselskap senere på dagen.
Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen!
Det laver igjen ned i Oslo, da er det godt med en lat morgen før man går ut for å måke vekk alt det hvite.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Osloværet er allerede korrekt beskrevet av flere her. Litt sliten etter gårsdagen men ikke verre enn at man er oppe og går på 2 ben. Blir og rydde og vaske litt i heimen, samt å få hengt opp noen bilder. Ikveld blir det Pablo Francisco show med noen venner, så blir vel at man får reparert litt da. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nå skal det måkes - men spørsmålet er vel om det holder med en måkerunde i dag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen. I Gamle Oslo holder vi oss med vaktmestere for å flytte på ting som ligger vi veien når borgerne skal ut å spasere...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim
![]() Pluss 4 grader, opphold, men grått. Våren i anmarsj her kanskje? ![]() ![]() Ha ein bollefin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dagen startet bra med omelett med skinke og ridderost og friskpresset blodappelsinjuice (aner jeg et snev av Sicilia nå?) til brunch. Nå sitter jeg her og lader opp til dagens omgang med snøfreseren. Problemet er at brøytekantene er så store nå at freseren ikke klarer å hive snøen over dem. Syv meters kasteevne holder ikke lenger. Hvis ikke Kvinnegruppa Ottar snør ned, så kan de ta turen til Nærsnes og gjøre noe samfunnsnyttig arbeid, jeg har snøskuffer så det holder!
Ha en fin dag!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Sandefjord!
Våt og tung snø laver ned her i byen også. Jeg er på jobb og gleder meg over alt alt er på rute så langt. Kaffetrakteren er nettop satt på og det er på tide å ta seg 5 minutter. I dag skal får jeg avgjøre om jeg skal til Sierra Leone i april eller om jeg må holde meg hjemme. Turen til Malaysia og Singapore ble vesentlig dyrere enn antatt. Sliter fortsatt litt med jetlag, og undrer meg over hvordan dere som flyr langdistanse takler dette. IMM
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - valgte inne-/hjemmekontorøsning for det som må gjøres av "frivillig" arbeid for andre i dag. Koselig å sitte inne med en god kopp kaffe og kikke på snøværet.
To runder med flytting av snø allerede, og mars er jo tradisjonelt den måneden det kommer mest snø så jeg setter ikke bort snøskuffen etter dagens snøfall nei. Hvis noen kan få temperaturen ned et par grader så blir det jo kanon skiføre også (litt bløtt det som detter ned akkurat nå)
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Heisann på dusan fra Krsand!
Her skinner solen og i solsteiken i vinduskarmen viser temperaturen 30 grader. "feels like" blir nok litt anderledes. Snø i Oslo? Husker nesten ikke hvordan den snøen ser ut her nå! ![]() Regner med at de fleste av dere er ute og brenner burka og hijab i dag. Det er jo også en fin søndagssyssel! hehe. Her ble det nystekte (les: bakeup) rundstykker til frokost i dag, og snart er det avgårde til moder'n for søndagsmiddag. Ellers ingen planer! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God søndag!
![]() FedExMartin stakk herfra i firetiden i natt, og sist jeg så på klokken var den blitt over seks.. ..alikevel var det opp klokken 10:00 for å møte DonRuud og prøve noe helt nytt! Nemlig skiskyting! Utrolig kult, selvom jeg var "litt" ustø (15år siden sist jeg hadde ski på bena), mens skytingen må jeg si gikk rimelig greit - 5/5 nede på 30sek liggende - ikke gale for å ha råhøy puls og prestasjonsangst (var noen jenter i en bakke ett stykke unna oss! ![]() ![]() Takker for en kjempeopplevelse, Kjetil! ![]() - Kanskje det dukker opp noen bilder i billedforumet etterhvert også.. ![]() Nå er jeg hjemme i leiligheten igjen, skal rydde vaske før PappaSpeedbird kommer på besøk, samtidig som jeg skal innom OSL og hente ut billetter til en travel uke !! (siste Speedy-rapport skal være råere en råest!) ![]() Ha en super dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta hvor det ser ut til å bli en fin vårdag. Sitter på kontoret med nytraktet Peets og Burnley-Arsenal på høyre øye ... frisk start på kampen!
Svigerbestemor på 91 farer rundt som en Energizerbunny .. hun klarer ikke å sitte stille .. men heldigvis liker hun ikke trapper, så jeg er relativt trygg her jeg sitter ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |
God søndag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 30-11-2008 20:08 |