![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Plaget av tåke på OSL Tv2/Nettavisen løpet av tre måneder har politiet måtte gi opp 17 oppdrag med politihelikopteret. Årsaken er tåketrøbbel på Gardermoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Var ikke den maskina der nedlesset i alskens utstyr, sånn at den omtrent kunne gjøre hva som helst, hvor som helst, når som helst da?? Ja, rent bortsett for at den var så tung at den måtte ned for å fuele da...
![]() Men når den tørr-vittige kommentaren er planta; MÅ et politihelio nødvendigvis være stasjonert på GM...?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
.... i påvente av en ny helikopterbase i Oslo havn. ...... burde man vel alikevel kunne finne nor mer "sentralt2 en GM ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja, det var da det jeg regnet med da. Ikke et stygt ord om kriminalitet og behov for en slik visp i Oslo-området, men med base på GM, er man jo noen minutter unna når ting smeller da....
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Politihelikopteret skal stasjoneres på Gjelleråsen, på området til den nedlagte militærleiren. Husker jeg ikke feil har Luftfartstilsynet gitt sin velsignelse for dette allerede, så ting skjer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja, akkurat ja. Og bare for å arrestere meg selv; en slik maskin kan selvsagt brukes ved andre anledninger enn kriminelle hendelser..., hvis det var noen som skulle feiltolke mine holdninger til visse grupper... (oi.., nå demrer historien om hvor mange forumister det trengs for å skifte en lyspære..
![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tåka lå tett over OSL | putzmeister | Bilder & foto | 8 | 07-12-2011 11:14 |
Politihelikopter til Kjeller? | Tændis | Flyforum | 0 | 05-08-2008 11:47 |
Kunne ha fjernet tåka på 30 min ...! | Farmer | Flyforum | 11 | 23-12-2007 12:18 |
Svensk politihelikopter styrtet | gustavf | Flyforum | 0 | 24-04-2007 14:04 |
Nytt politihelikopter? | PC | Flyforum | 6 | 24-11-2004 16:43 |