![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hjemme igjen fra bytur, jeg setter mer og mer pris på norsk sjenkelovgivning med stengetid klokken 0300. 0200 er kanskje å ta i - men det er dejlig at slippe at ta standpunkt til å være ude lenger. Tjohey - ha en strålende søndag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
God morgen. Her pakkes siste resten av kabel-armer, fiber og gul overledning, før man skal på Flesland og jakte på SAS sitt første fly til tiggerstaden.
Ha en bedre dag, og skulle det bli noen mindre heng på forumet, så har jeg bare snublet i kablene. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Trodde aldri jeg skulle sitte på en flyplass på denne tiden av døgnet og skrive God Morgen-innlegg - nå gjør jeg det..
Bedre vær enn i gårt, hvertfall, og alt ser ut til å gå på rute. God søndag ønskes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag... I dag skal vi ut på ski i marka...kan ikke annet med så mye sne som har kommet. Ha en sprek og hvit søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
her er vi akkurat ferdig med Bottleworks...filmen om den gang California Vin slo ut Franske i en Fransk Blind test i 1976....en herlig film...og fin oppladning for neste uke som bringer oss til SFO, Stanford, Tiberon og Napa....herlig nok skal vi begge paa jobb reise til samme by og med paafoelgende langhelg i Napa.....men foerst staar en Portland tur for doeren i morgen tidlig....
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God Morgen fra Telemarken.
Har stått opp, spist og klar til reise tilbake til Tigerstaden. Ser ut som det blir en alle tiders flott dag i dag ![]() Ha en bedre Søndag..
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Vollen, 3dje helg med mye snø , men ingen rekord denne helgen, og gutten med traktor har gjort jobben sin i natt . Så da blir det nok en skitur på Eid jordene og graving av snøhuler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Så kom de omsider og hentet freseren. En drivreim var røket. Skal være ferdig på mandag, sannsynligvis også utstyrt med kjettinger på hjulene. Inntil da står Alfa'en nederst i oppkjørselen. Kommer ikke lenger inn i garasjen før jeg får brøytet godt og vel 50 cm med snø.
Snart er det omelett med provoloneost og skinke til frokost, god juice og te til frokost. Og på tirsdag blir det tur til ORD med dobbeltstopp. Blir nok noen Goose Island Honker Ale og en og annen burger på "The Elephant & Castle" skulle jeg tro! Tommy?
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God søndag fra kontoret på Hasle. Noe småtteri måtte gjøres idag, men nå er det tur hjem igjen. Tanken på et par kalde øl utpå ettermiddagen er slett ikke dum
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ble en fantastisk tur til Kobberhaughytta med innlagt lunsj... Nå skal det bli en rolig ettermiddag foran peisen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra beste Gamle Oslo. Tømte flaska med Laphroaig Cask Strength i går kveld, så man er litt tung i hodet. Vel, det var ikke så mye igjen i den. I dag blir det skøyter på TV (hopp og skøyter er de eneste vinteridrettene jeg liker å se på), senere gormetkylling med sitron, honning og rosmarin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God søndag fra Krsand!
Nydelig vær, og rene påskestemningen med snø i alle trær. Skal visst bli kaldere de neste dagene! Sommeren er visst ikke i komminga riktig enda. Avslappende dag i dag, og heldigvis bare 3 arbeidsdager i neste uke! Skal vel overleve det! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag
Har akkurat kommet hjem fra akebursdag med snuppa. En av de unge beilerne i barnehagen hadde invitert til bursdag i akebakken... Utrolig morro når en stupte igjennom myyyyye løssnø. Nå er det straks på tide å finne frem snøskuffa for 5 gang siste døgn, slik at jeg kan få fjernet den halvannen meteren med snø som ligger på hverandaen. Kan være greit å få fjernet det mens det ennå er pudder. Så slipper jeg å bygge om huset hvis det nå skulle rase sammen. Ha en god kveld S |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra AF sin lounge paa LHR. Sitter og reparerer og venter paa flyet til Paris. Saa faar man ogsaa testet AF paa biz. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag, ferdig med måking, skitur, Aftenposten osv. osv. og nå snør det lett på utsiden her ser jeg. Godt det kommer litt mer snø, lenge siden sist nå
![]() Middag osv. om ikke lenge - ha en flott ettermiddag!
![]() |
#16 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
De som mener at det blir så stille når snøen kommer tar skrekkelig feil! Her har det blitt brøytet og frest siden i dag morges.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
BF ![]() |
|
![]() |