![]() |
|
![]() |
#1 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Jeg har friperiode fram til medio februar og lurte på å ta en dagstur fra OSL. Så langt har jeg ikke funnet gode tilbud - er det noen på forumet som kan komme opp med forslag? Her er spesifikasjonene: Dagstur, altså ut fra OSL med tidlig fly og tilbake samme kveld. Tidsrom: 1-14 februar Pris - helst ikke over 2000kr, eventuelt Flying Blue eller SAS bonusreise. Ønsker å besøke by med fly eller militærhistorisk museum og/eller drive litt spotting London, AMS og FRA var jeg innom såpass mange ganger i 2008 at de er uaktuelle. Gjorde en slik tur til München for litt over et år siden og har et museum til å besøke der, men prisene hos LH var drøye, hos SAS kom det bare opp flygninger via CPH. Eders Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
Kanskje Krakòw?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hva med Riga?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
ZRH er en god spotterflyplass - ikke sjekket pris, men kan anbefales
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-FRA-IAH-PHX-PAE-SEA-FRA-OSL + SMDII + Roadtrip Washington og omegn | LNv22 | TripReports | 19 | 12-08-2011 19:24 |
OSL-FRA-SFO-LAS-JFK-FRA-OSL – Guttetur til Vegas og New York. | Utpaatur | TripReports | 22 | 26-05-2011 23:23 |
BA på OSL (Splittet fra tråden: *RYKTE* AA på OSL fra 2011) | OEH | Flyforum | 7 | 11-08-2010 11:48 |
Gutta på tur igjen, nå flyr vi: OSL-FRA-ICN-(DMZ)-FRA-OSL | Speedbird | TripReports | 41 | 06-03-2009 23:46 |
OSL-STO-FRA-MCO-FRA-OSL! NB: MANGE !! BILDER! | Speedbird | TripReports | 38 | 13-07-2008 14:51 |