![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Var kjapt inne på sas.no, og gjorde en dummybooking for SK937 torsdag 22/1. Kom til der man kan velge sete, og så nå at blandt de setene som fortsatt er ledige i Economy Extra, er andelen midtseter veldig høy. Er to ledige viduer samt en midtgang på den fremste raden, samt tre vindusseter lenger bak. Er i utgangspunktet et av disse tre lengerbak jeg kan tenke meg.
Jeg bestilte via Widerøe.no, og har aldri lagt inn noe seteønske noe sted. Er det sånn at et av de setene som er opptatt er "mitt" sete, og at jeg automatisk har fått tildelt et? Eller får jeg satse på at et av de tre(!!) setene som er aktuelle for meg fortsatt er ledige når jeg sjekker inn? (Evt. om det finnes noen her som kan hjelpe meg med å reservere et sete??) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg innbiller meg du kan chatte med noen på wideroe.no/ringe dem og få dem til å reservere et sete for deg..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Du kan ringe SAS og be om at de plukker ett sete til deg der. Rad 14 paa Economy Extra er den suverent beste raden. Ubegrenset plass til beina og gardin til business lengre frem
Tror at SAS blokkerer vindussetene paa rad 14, de blir tilgjengelig naar du sjekker inn paa OSL |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er den første raden? Jeg skal være helt ærlig å innrømme at jeg har dårlige erfaringer med sånne første-rader: Brettet som kommer opp av armlenet sliter litt med å komme seg rundt magen min...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette er helt andre seter paa Extra og alle setene paa alle radene har bord i armlenet som paa business
http://www.johnnyjet.com/images/PicF...onomyExtra.JPG Trust me, den foerste raden er mest privat og suveren i forhold til resten 14 A, that's the ticket! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
EDIT: Det beste som jeg liker med første rad er videoen i armlene, da kan jeg justere den som jeg vil uavhengig av hva personen foran finner på
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Vel vel.. Har nå fått bekreftet at jeg sitter på 16A begge veier, så da slapp jeg hvertfall å frykte midtsete.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette kommer ikke til aa by paa noe problem
Her er maalene: Longhaul: SAS Business: 20,0" (samme som CO sitt gamle business sete som du proevde til EWR) SAS Economy Extra: 18,3" SAS Economy uten bord i armlenet: 17,7" 737 uten brett i armlenet: 17,3" |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
PS! Se om du kan fikse deg 14A naar du sjekker inn. Du kommer ikke til aa angre
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei Martin. Har lastet opp et par bilder som jeg tror er kjernen i det du er ute etter her. Bildene er fra CPH-SEA i jan-08 og bildene er tatt fra sete 16F og illustrerer benplassen og ikke minst brettene!
Værsågod Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
som du er av Erik sine bilder, skal du legge paa deg ett par hundre kilo for at det skal bli noe problem med plass til magen ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk, Erik. Brettene er altså av typen armlenebrett lenger bak også.. Da tror jeg jeg skal prøve meg på rad 14 allikevel.
Tommy: Den er faktisk ledig på setekartet begge veier, så den blokkeres nok ikke.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har ikke reist i betalt ekstra paa over ett aar, foer den tid blokkerte de deler av rad 14
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Både A og H, faktisk, begge veier.. Er ingen vesentlig forskjell på de to?
Gjør et forsøk på 14A, så får me sjå ![]() Åssen er det forresten å komme seg forbi sidemannen om en sitter på rad 14? Edit: Fikk akkurat greie på at 14A var reservert for infants fram til innsjekk.. Vi får prøve da.. Last edited by Martin; 08-01-2009 at 01:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ingen problem aa komme deg forbi sidemannen naar du sitter paa rad 14, saerlig ikke paa nye Economy Extra (produktet ble revampet med mer benplass og fothvilere da SAS satt nye C seter inn i 330/340). I tillegg til at det er veldig privat paa vindussetene, er det den viktigste grunnen til at man sitter der.
Ingen forskjell paa A og H, men jeg foretrekker aa sitte paa venstresiden av en eller annen merkelig grunn.. Du er jo foerst av flyet etter business naar du sitter paa rad 14, noe som kan vaere greit. Doer 2L er jo rett foran deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg ser man får champis der og?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jepp. Ekte saker, Nicolas Feulliatte, Brut Reserve Particuliere
http://www.feuillatte.com/home_en.ph...ispensables/25 Helt kurrant billigchampers |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har smakt den BA hadde, i september for snart halvannet år siden og falt vel ikke så veldig for den smaken.. Vi får prøve SAS sin og sammenligne..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvilken har BA paa short haul?
|
![]() |
![]() |