![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God natt fra Mosjøen ... Ble bråvekket av brannalarmen klokken 03:30 og etter å ha tatt en inspeksjonsrunde i bygget uten å finne noe galt, dukket til slutt politiet opp. De tok seg også en runde, og satte i tillegg i gang tyverialarmen i pub'en.. Og alt dette uten at brannvesenet viste noen form for interesse for saken. Etter en halvtimes tid dukket heldigvis gårdeieren opp og slo av uvesenet. Så nå sitter jeg her med kaffe og Little Steven's Underground Garage. Jaja ... soving er oppskrytt, sier'em .... .
-12 og pent vær utenfor, melder The Weather Channel fra Atlanta .. stemmer nok bra - det nappet godt da jeg var ute og snakket med politigutta ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.. Tjøtt.. Men Vegas i kikkerten går det bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från guldrummet på ARN!
En lättare frukost intas innan boarding av SK1417 mot två dagar i CPH. Trött men glad ändå ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra sete 17F ombord i DYC ENROUTE BOO-OSL:-)
passerer Mo i skrivende stund. Dagen går med til OP kurs på OAA Gardermoen ![]() DIGGE INTNETT OMBORD!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Kvikksølvet påstår det er -12 ute, så det er bare å lukke seg godt inne i parkasen. Jobben kalles, og ser ikke ut til at jeg må bekymre meg for eventuelt dødtid i da heller. Heller litt mot en sofa tilværelse i kveld, med litt videre planlegging av årets USA tur. I går ble billetter FLG-PHX-SAN booket
![]() Last edited by Someone; 21-02-2011 at 07:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var det mandag gitt. Det blir flexi-tid på meg i dag. Usikker på hva termometeret viser, men det blir i allefall skraping av 6 meter bil på meg i dag. Sommerferien må og planlegges og bestilles i kveld. Så man får håpe at det vil varme litt. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata! Her har man vært på jobb i tre timer allerede. Mandager er av og til litt roligere enn de andre dagene, og det er jo greit. Snart lunsj. Have a nice day!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra Kløfta.
Den siste idiot er ikke født enda, tydeligvis, siden undertegnede ikke fant det for godt å plugge i motorvarmeren i gårkvell.. Min stolte blå ganger var ikke helt enig i det opplegget og kaldstart fra 15 blå hørtes ikke så godt ut.. Tidligere nevnte ganger, skal få seg en vask og ny olje som plaster på såret. Dagens høydepunkt er derimot at Radioresepsjonen er på lufta igjen, LYKKE! En fortsatt god dag til dere alle!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison Last edited by kekker; 21-02-2011 at 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Sol fra skyfri himmel, og her sitter man på jobb og mugler igjen....hrmpphfff ![]() Idag SKAL bilen vaskes innvendig, har utsatt altfor lenge nå-finner dessverre altfor lett på unnskyldninger. Men men....CoreFHU funker iallefall ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Sarpsborg, her var det -20 når jeg våknet, ingen store planer for dagen, kun og høre på RR som endelig er tilbake på P3
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra et kaldt Lysaker. Litt mindre biltrafikk enn en vanlig mandag, men vinterferien gjør ikke det store utslaget. Ble en systemkræsj her i dag, men ting er oppe igjen nå.
...og så ligger GPUen til Mac-en hjemme. Maskinen holder til over lunsj. Godt dc-8ern er her med samme utstyr - får låne litt strøm av ham i lunsjen. Ha en fin dag, med eller uten landstrøm.
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her har man rukket og både komme seg på kontoret og vært på legebesøk.
De helgene går fort! Det sies at mandager egentlig er gode dager! De har bare fått et litt dårlig rykte, stakkars! Her blir det først jobb deretter middag hjemme, og så styremøte i borettslaget! Og skulle Hans Majestet Kong Harald lese dette: Gratulerer så hjertligst med dagen!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God dag fra Nærsnes. Ny sovemorgen, men Core Captain har fått ny fart i seilene (valkene?) med - 1,5 kg siste døgn. Nesten ny rekord. Low carb/Hi fat.
Blir litt lunsj snart, og ikveld skal forumets Rob Mulder holde foredrag om norsk luftfart på 20- og 30-tallet i Rotaryklubben. Blir interessant! Interesserte er hjertelig velkomne. Og så er vårens tur til Gardasjøen i boks! Avreise med SK4719 25/4, hjemkomst med SK4718 29/4. Fire dager i Sirmione. Både damen og jeg gleder oss! Ha en fin dag. ![]()
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" Last edited by FBU 4EVER; 21-02-2011 at 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |
God mandag morgen | Farmer | Flyforum | 9 | 15-08-2005 11:40 |