![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Jeg er litt nysgjerrig. Bestilte en reise med SAS på widereoe.no til spania. Reisen var i april. Men jeg får ikke etterregistrert poeng på nett. Finnes det en god forklaring. Billetten er kjøpt på nett og jeg sjekket inn på nett, hvorfor må jeg da sende SAS noen papirbiter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
for å unngå fraud skulle jeg tro
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Får du noe feilsvar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I don't know. Sjekk med EuroBonus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
For å få dine velfortjente og rettmessige EB poeng hurtig, anbefaler jeg at du ringer EB og forteller om problemet med en ikkefungerende webbasert etterregistrering. De er sikkert kjent med problemet! Fortell at du har mistet dine BP kvitteringer slik at det er nytteløst å bare sende billettkopi til EB i BKK og av den grunn bør de kontere dine poeng hos EB på Fornebu. Legg også til at du trenger poengene nå i sommer. Lykke til!
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Har også hatt mye tull med LH på EuroBonus. Enkelte flighter bare forsvinner . Til tross for at EB-numrene var helt korrekt reg. hos SK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
har heldigvis enn så lenge gått greit for meg med etterregistrering de to gangene jeg har måttet gjøre det. Den ene gangen fikk jeg tilbake et hotellopphold, som i følge EB ikke ga points (rett kjede, feil pris tydeligvis)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Etterregistrering er meget enkelt og greit saa lenge man bare foelger rutinene.
Viktig aa huske: Nett registrering kan kun gjoeres paa SAS flighter Ta kopi av ALT du sender til SAS Vaer taalmodig. Ting dukker opp dersom du har gjort alt riktig Dersom alt annet feiler, send meg en PM og jeg setter deg i kontakt med rett mann hos EB http://www.sas.no/no/EuroBonus/Medle...rregistrering/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da har jeg fått svar fra Eurobonus. Og dette blir bare bedre og bedre. Svaret er at siden bilettnummeret starter på 7xx(widerø) og ikke 1xx(sas) så kan man ikke få etterregistrert på web. Jeg veit ikke om jeg skal le eller gråte. SAS klager over at de har for høye kostnader, men siden jeg har kjøpt biletten hos widereo.no så ønsker de å behandle etterregistrering av bonuspoeng manuelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Et lite sidesprang. Hvor lang behandlingstid er normalt for å få etterregistrert innsendte "papirbiter". Sendte inn mine for snart to uker siden, og har fortsatt ikke hørt noe som helst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det kan gjerne ta lenger tid. Jeg etterregistrerte noe manuelt sist høst, og det tok tre - fire uker, så vidt jeg husker.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Nå sitter jeg med manglende EB-poeng på strekningen EWR-CPH og CPH-OSL. Billettnummer er 117XXXXosv, alle flighter er SK-flighter, har sjekket inn på nett og der har det også stått at Eurobonus er registrert... Men har likevel ikke fått poeng.
Når jeg prøver å etterregistrere online så får jeg bare beskjed om at den ikke finner billetten og at jeg må sende inn papirbiter... Noen som vet om en "snarvei"?? Har riktig billettnr, kun SK-flights og EB ble også oppgitt ved innsjekk på nett. Hvorfor er det da klin umulig å etterregistrere online? Litt frustrert... ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
När var flighten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
For litt over 3 uker siden. Står på nett at man kan etterregistrere SK-flights online 3 uker etter at reisen ble foretatt. OSL-CPH-EWR ble registrert inn på konto 3 dager etter at reisen var gjennomført. Så returen til OSL som ble gjort for litt over 3 uker siden mangler og burde vel ha vært inne på konto selv om det står at det kan ta opptil 4 uker før poengene dukker opp...
Vurderer bare å ringe EB kundeservice og høre hvorfor jeg ikke får etterregistrert online.
![]() |
#18 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har nettopp vært igjennom noe etterregistrering med en NZ-flight. Svartiden første gang er 3-4 uker. Fikk en mail hvor de ville ha kopi av billett, boardingpass (som de fikk første gang) og noe mer. Det virker som et standard brev de sender ut om noe som helst mangle rder de ber om alt på nytt, uten at de bekrefter å ha mottatt noe som helst, og dette forvirrer nok en del. For min del fikk de boardingkortet, billett-nummer og boarding-ref, men de ville ha kopi av billett før jeg fikk poengene mine. Så snart jeg svarte på mailene så var svarstiden så godt som neste dag.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kundeservice ser på saken nå og skal konferere med support. De skjønte ikke helt hvorfor det ikke skulle gå da alt så ok ut. Oppdaterer her når jeg får svar.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og da har Monica på Kundeservice ordnet opp
![]() De på support var ikke sikker på hvorfor det ikke gikk, men nå ordnet hun dette manuelt så da er poengene på plass om 4-5 dager, både for meg og min samboer. Dagens blomst går til Monica på Eurobonus Kundeservice for meget kjapp og god service! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Etterregistrering norwegian reward | Glean EBG | Reiseforum | 8 | 09-06-2015 18:45 |
Etterregistrering BA | Chriscross | Reiseforum | 2 | 03-05-2012 21:00 |
EB: Etterregistrering av EB-poeng | Twin Otter | Reiseforum | 9 | 03-01-2010 10:05 |
Norwegian - etterregistrering av baggasje | stripes | Reiseforum | 6 | 27-05-2009 13:15 |
Eurobonus etterregistrering | Trety | Flyforum | 2 | 10-09-2007 14:50 |