![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Da jeg reiste med Ryanair mellom Wroclaw og Edinburgh i går, spilte besetningen Ryanair-sangen hele tre ganger. Jeg klarer ikke å få denne irriterende billigtechnosangen ut av hodet, så nå tenkte jeg at det var på tide å plage dere med den også ... Enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=GHN8MjuxImE
(Det er ikke jeg som har spilt inn denne videoen, men søken man sangen opp på YouTube vil man finne den i mange farger og fasonger...) The Ryanair Song Let’s fly, let’s fly, fly, fly Ryanair, We’re gonna take you there, fly, fly Ryanair, Let’s fly, let’s fly, fly fly Ryanair, We’re gonna take you there, fly, fly Ryanair, Sit down, relax, time to step in, Buy a juice for Little Johnny and get yourself a Gin, We got sweets, treats, lots of goodies on the trolley for you, Whatever it is that you need, ask the friendly cabin crew, Let’s fly, let’s fly, fly, fly Ryanair, We’re gonna take you there, fly, fly Ryanair, Let’s fly, let’s fly, fly, fly Ryan-air, We’re gonna take you there, fly, fly Ryanair… Last edited by FlightDeck; 10-11-2008 at 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Aldri fløyet Ryanair og det frister ikke noe mer etter dette...
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig fæl var den....
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Viktig å skape god stemning ombord
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Du kommer definitivt i Ryanair-stemning med den sangen, om ikke annet ... men jeg tror ikke jeg skal legge den inn på iPod'en min gitt.
Det var omtrent bare polakker om bord i går, og jeg vil vel si at stemningen mer ble spørrende og forvirret enn god etter noen runder med denne sangen... Tror ikke folket skjønte stort. Og jeg kan love dere at spillelisten var ganske lang hos Ryanair i går ... Selv likte jeg særlig fanfaren og gratulasjonen vi fikk til slutt fordi vi hadde vært med på another on-time Ryanair-flight... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
fantastisk!!! (og nå er jeg in the mood for en flight til Dublin, så jeg kan så MOL i hodet med noe hardt - nå har jeg fått makkverket på hjernen). Men, cheep and cheerful! Oh yes! Gratulerer! Fantastisk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Huff å huttetu... Det der var no forferdelige greier av en sang...
![]() Hadde blitt mindre gaaaal av å høre på det der 3 ganger i løpet av en tur.. Innholdsrik tekst må jeg si.. hehe Men, samma for meg egentlig..Flyr aldri med Ryanair likevel ! ![]() ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Eurovision Song Contest, intet mindre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er sånne ting som gjør at man vrir seg i stolen av og tenker at RyanAir virkelig setter alt inn på å virke billig og "folkelig" (folkelig kan ofte være positivt, men i denne sammenheng utelukkende nedsettende). Pinlig. Og så kan man lure på at man legger opp til å virke mest mulig harry for å understerke at man er billig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og her er sangen i sin helhet - og med bedre kvalitet:
http://www.youtube.com/watch?v=e9hpdinTTG8
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Plane crazy! Ryanair's irritating theme song that serenades passengers as they board
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ers-board.html ... Og her er den forrige Ryanair-sangen: When I get depressed I go to Homebase and buy something to build. Get halfway finished feel more depressed, want to be killed. And I know I should be happy, and I know you are there. And I'll never change my mind, I'm gonna buy shares in Ryanair I'm gonna buy shares in Ryanair I'm gonna buy shares in Ryanair It's not fair. So my girlfriend gone to Portugal and my best friend is in Spain. Anne-Marie's gone to work in France and no one here knows my name. And I know I should be happy, and I know you are there. And I'll never change my mind, I'm gonna buy shares in Ryanair I'm gonna buy shares in Ryanair I'm gonna buy shares in Ryanair It's not fair. So I'm staying at the Raigmore and I feel to xxxxxxx tired One more cigarette before I sleep, probably set myself on fire And I know I should be happy, and I know you are there. And I'll never change my mind, I'm gonna buy shares in Ryanair I'm gonna buy shares in Ryanair I'm gonna buy shares in Ryanair Scots pill man, show us a trick Scots pill man, buy us a drink Scots pill man, don't be a dick And I know I should be happy, and I know you are there. And I'll never change my mind, I'm gonna buy shares in Ryanair I'm gonna buy shares in Ryanair I'm gonna buy shares in Ryanair It's not fair. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FlyKirurg
|
![]()
Ja,da var jo denne godt plantet inne i hodet, og også som ringetone på mobilen...
![]() |
#14 |
N/A
|
![]()
"Ryanair, the cheesier airline"
Skikkelig østblokk-pop dette jo... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Herlighet. Har aldri vært, og skal aldri om bord i et Ryanair-fly.
Ser jo like cheesy ut som disse trolley-bussene jeg kjørte i Disneyworld da jeg var liten. Eneste som mangler er Mikke Mus ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med comeback Torp-Stansted - Og andre Ryanair Torp nyheter | Someone | Flyforum | 57 | 31-01-2025 13:24 |
Ryanair Sun - Ryanair satser på polsk charter -> Blir Ryanair Buzz | Someone | Flyforum | 17 | 06-09-2021 11:18 |
Alt som er galt med Ryanair (var: Ryanair øker i Norge (splittet)) | LN-VLE | Småprat | 24 | 19-04-2013 11:18 |
Torp.no-sangen | NorwayDY | Småprat | 21 | 03-07-2012 01:29 |