![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Eller, værmessig er det en bedrøvelig morgen med vindkast og regn nesten på linje med Gustav var det "trivelig" å våkne klokken 0450 imorges!
![]() Velvel, sitter nå her i bunker'n for å gjøre en innsats, får fyre opp Radio Gjøvik Lillehammer på web'en så går nok tida. Skal innom Audi for tredje gang på en uke idag og forhåpentligvis ferdigstille kjøpet av en delfingrå 2005 A4 2.0TDI avant m/multritronic kasse - hoj hvor den går! ![]()
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Lykke til med ferdigstilling av kjøp! Og kjør pent når du kommer så langt.
God morgen også til resten av Norge. I dag er det ulike nødsituasjoner som skal prøvers ut, og prøven i går gikk strykende. -Ikke bokstavelig talt. Det blåser en del for tiden, det har vel kanskje sammenheng med Gustav. Litt godt med vind egentlig! Nesten som Andø'en!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Vestlandet....her regner det, og det er det jeg har å melde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FlyKirurg
|
![]()
Guten tag fra KRS.
Det regnet kattunger i går, men nå er det CAVOK og turen bort til skolebussen blir heldigvis ikke som å stikke innom dusjen på vei ut. Men det er meldt regn utover ettermiddagen dessverre. Ha en bedere Onsdag!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Tilbake i hovedstaden etter en (lang)helg i Praha. Alltid godt å få forlenget sommeren litt. Er vel ikke akkurat sommer her jeg er nå, nei! Jaja, på torsdag kveld er det tilbake til solkysten for REM konsert på Koengen, før det blir avreise med fakiren igjen på fredag for å teste ut US Scareways ARN-PHI-LGA. Dette er seat24.se sitt supertilbud fra i sommer, og jeg skal se å få laget et lite reisebrev fra denne flygningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Gudd mårning fra et regnfyllt barteland
![]() Deilig temperatur dog, kaffe i koppen og kort arbeidsdag.Blir fint det sjø... Flott dag ønskes alle forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag fra STO. Solen ser ut til å begynne å tvinge seg gjennom skydekket, og gårsdagens arbeidsdag ble avsluttet med en veldig spennende nyhet for min egen del (som ble feiret med gulasj-suppe og tax-free rødvin på hybelen).
I kveld droppes løpeturen til fordel for en liten nerd-night på Scanair.no HQ Eastern Europe. Om det er noen freaks i STO som vil henge med, så send meg en PM Last edited by CK; 03-09-2008 at 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tror jeg nøyer meg med MORGEN! For spesielt god er den ikke.
Eldstemann ville ikke i barnehagen - hyl og vræl Minstemann ville ikke til dagmamma - hyl og vræl Kjerringa var sur Det var egenlig deilig å komme på jobb. Så får jeg jo håpe alle de andre 3 mykner opp i løpet av dagen. Nevnte jeg at jeg i tillegg er trøtt som en strømpe? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Notodden !
Her starter jeg dagen med morgensvømming fra 06.45 til 07.45. Tungt å stå opp og komme i gang, men du verden så deilig etterpå. Listet meg ut av huset før de andre var stått opp, så jeg håper vi ikke har lignende tendenser hjemme som det Bizflyer opplevde i morges. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra OSL. Sitter og venter på at flybussen skal kjøre inn mot hovedstaden. SK910 ble en drøy time forsinket ut fra EWR grunnet mye trafikk så connection på CPH ble en heseblesende affære med løping fra C36 til B10... Landet ca 8.00 og flyet videre til OSL skulle avgårde 8.25. Med sikkerhetskontroll og passkontroll så ble det såvidt... Ingen av koffertene klarte å komme med så nå blir det å vente på telefon fra SAS når de får fått i 3 kolli.
EDIT: I følge Worldtracer-systemet så skal nå alle 3 kolliene ha status "Recieved at Airport". Så da regner jeg med at jeg vil høre fra SAS om ikke lenge. Ordner seg ![]()
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 03-09-2008 at 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag, eller hva skal man kalle det, fra Lilletorget. Med tre dager på rad med bare 2 av 4 på dagvakt, begynner stresset å sette seg i nakken. Og kaffekoppene er for små - så jeg måtte ta to i slengen - har ikke tid til å tråkke mellom datamaskina og kaffemaskina. Vel - håper på en bedre morgendag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Returflighten fra IAD gikk på rute, og hjemme i huset før 11:45 igår formiddag.
Nå sitter jeg her og venter på at feieren skal komme på sin årlige inspeksjon, det lå en liten papirlapp om det i postkassen da jeg kom hjem igår. Men ingen klokkeslett! Sånt er bare sååå irriterende. Har mye jeg skulle gjort rundt omkring, og så må jeg sitte her og vente. Svært irriterende! ![]() Ellers, så er det delvis skyet vær her på Nærsnes, og i kveld er det klubbaften i Kilen Sjøflyklubb. Regner med å være tilstede. Ha en fortsatt fin dag.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Er en liten tur på kontoret i dag, etter to interessante dager i Kongens klær, hvor høstens Rep-øvelse nå er planlagt.
I dag blir det rett på flyplassen etter jobben, og deretter 3 korte hopp med fly for endelig å lande på Arlanda i kveld. SkyCity blir nattens havn om alt vil seg vel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Trivelig dag på jobben, god kaffe og humørfylte kolleger skaper en fin atmosfære. Store oppgaver i prosjektet ligger foran oss.Uken går med til detalj planleggingsarbeid for et år fremover. Godt å ha en uke i ro uten jobbreising. Ha en fin dag alle kjente og forumister. Remember ; a smile to someone can make their day. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hvorfor bare til Someone? Har du meldt deg inn i fanklubben hans? Hva med alle de andre der ute? Ja, jeg bare spør!! (Og det er nok derfor jeg drikker også!)
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Neeeeiiiiiiiiii! Man må jo få seg kaffe når PCen streiker - farlig å lage slike avhengigheter
![]() Ha en fin dag, men eller uten kaffe og pc.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Onsdag på FedEx.. Masse fortollinger.. en mann syk...
(Lurer på om jeg skal gjøre som Bizflyer - begynne å drikke..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |