![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann!
Da har jeg vert en del ganger på Værnes i løpet av den siste måneden som var, da ble det også tatt en god del bilder. Hadde ett lite problem at været ikke var så spesielt godt enkelte av dagene jeg var der. Men men, slik kan det gå. Over til bildene. ![]() Disse to kom inn som en overraskelse, de tok en low-pas før de kom rundt og landet igjenn. ![]() (R212) ![]() (R212) ![]() (CH-08) ![]() (CH-08) ![]() Har sett mye til LN-RRF i det siste. (LN-RRF) ![]() (N97RS) ![]() (SE-MAZ) ![]() Gøy å se SunExpress komme med noe annet en 757 også, selv om 757'en er min favoritt:-) (TC-SUY) ![]() (G-RIGS) ![]() (CS-DHJ) ![]() (EC-KDD) ![]() (LZ-BHC) ![]() (OH-AFK) ![]() Så var vi så heldige å få et fint besøk av AirFinland, (OH-AFK). ![]() Så nesten ut som han sleit med å få An-124'en på bakken. (RA-82043) ![]() Det kom tre An'124 i løpet av en helg. (RA-82043) ![]() (RA-82079) ![]() Kan ikke huske sist det regnet slik som det gjorde i de 15 minuttene han brukte på å taxe ut og ta-av, men det var kun en lokalbyge. (RA-82079) ![]() En hybrid fra Pegasus Airlines, ble tidligere leaset ut til Somon Air. (TC-APJ)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Forts…
![]() (TC-SKH) ![]() Denne 757'en fra North American kom så sent som 2230, da var det desverre ikke så mye lys som kom igjennom skyene.(N754NA) ![]() (SP-LLE) ![]() (TC-OGU) ![]() (TC-SND) det var vell i hovedsak noe av det jeg fikk med meg av litt inntresang trafikk i løpet av Juni. Håper de falt i smak.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Meget bra bilder.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bærre lækkert KIM777! Her har du virkelig fått med TRD´s mangfold!
![]() -KIM, Den An124 i regnskura, var det den som startet take-off roll ved Bravo, og såvidt kom seg over ILS mastene i enden av bane 09? Igjen flotte bilder!!! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Veldig bra serie dette Kim, og første bildet av AN-124 er jo ett skikkelig blinkskudd.
![]() Air Finland er fin, men tenk hvor flott den kunne ha vært med Winglets. ![]() Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Sier som dem andre - Første An-124 bildet ditt var sykt bra
![]() ![]() Går Centralwings i rute? Trodde de bare holdt til på Haugesund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Nydelige bilder. Og som de andre seier, det første bildet av AN-124 var rått!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Antonov med en solid Nesehjulslanding! :-D Tøfty bilde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker får mange fine tilbakemeldinger.
![]() Quote:
![]() Quote:
det er ikke mye som vises av han her heller. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her var det mye snadder
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tar av meg hatten og bukker, fantastiske bilder
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg tror Atlasjet flyr charter til Dalaman hver søndag. Tror den lander på TRD ca. kl. 06.00 om morgenen. Nattflyging fra Tyrkia med andre ord....
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Div reg TRD 29.Juni | Trdfly | Register- og ATC-Forum | 2 | 29-06-2011 00:48 |
TRD, søndag 19. juni | NAX115 | Bilder & foto | 6 | 21-06-2011 22:31 |
Spotteralert TRD - SAS MD80 17.juni | Trdfly | Flyforum | 4 | 17-06-2011 13:38 |
LN-NOC på TRD 16. juni 2008 | LTH | Bilder & foto | 6 | 16-07-2008 02:04 |
Bilder Fra OSL. 30 Juni MANGE BILDER OG WINGLETS | Airbus 330 | Bilder & foto | 16 | 03-07-2008 13:18 |