![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei alle flyvenner. Har vært lite flyforum på meg den siste tiden. Det er selvsagt ikke noe boikott eller noe slikt, men ganske enkelt at det har vært rimelig hektisk i det siste halvåret, og da har ikke flyforum og slikt blitt prioritert.
Etter å ha tilbragt 15 år i Alta så er vi nå på flyttefot sørover. Om to uker blir Kongsberg vår nye hjemplass. Jeg har fått jobb på Høgskolen i Telemark og blir å jobbe på Notodden med matematikk på lærerutdanningen. Grunnen til at vi flytter sørover nå er at både kona og jeg ønsker å komme nærmere familien på begge sider. Når vi nå blir boende i Kongsberg så er nok sjansen vesentlig større for å delta på scanair treff som arrangeres. Blir nok en hektisk periode fremover de neste ukene når alt skal pakkes ut av huset og inn i nytt hus. Fordelen med å flytte er en får gått gjennom alt rotet i huset og kastet masse skrot og søppel. Det har blitt et ikke ubetydelig antall turer til lokale søppelfyllingen.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Velkommen sørover skal du være SK384, håper du og din familie finner dere vel til rette!
Og, hjertelig velkommen skal du da være på scanair-treffene også! ![]()
![]() |
#3 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Meget hyggelig aa hoere fra deg igjen...har full forstaaelse for at det kan bli travelt...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hyggelig å høre fra deg igjen! Jeg lurte på hvor du hadde gjort av deg...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hei hei fra SEZ | kaldal | Bilder & foto | 0 | 06-05-2017 15:28 |
Et lite fra HOV | Halvorsn | Bilder & foto | 7 | 08-09-2012 18:58 |
Lite tå kvart fra Gmoen | viking1965 | Bilder & foto | 12 | 05-06-2011 19:16 |
Lite spørsmål til dere fra oppi nord her på bruket | Utflyttet | Flyforum | 9 | 06-04-2007 14:14 |
Hei haa, hei haa, med Delta skal vi gaa! | LN-MOW | TripReports | 15 | 19-12-2006 01:11 |