![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag og igjen litt hvitt utenfor. Kanskje kommer vinter`n snart. Ha en bedre tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og her er magen fortsatt ikke i storform etter Tunisia-turen, og det blir en dag til hjemme fra skolen.
Så, hvorfor sitter jeg oppe nå? Godt spørsmål... Får gå og legge meg igjen jeg da. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad tirsdag! Dro frem boken min om Howard Hughes fra bokhyllen i går, og jeg gleder meg STORT til filmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen !
Fint vær i Alta i dag. Temperaturen er -7 grader og ingen skyer på himmelen. Etter arbeidsdagens slutt og når ungene er i seng så blir det nok en lang skitur i lysløypen. Må prøve å få trent bort litt flesk etter all den gode julematen.
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det ble en rolig natt og en søvnig morgen. Ingen tur til sykehuset i natt, så JR venter tydeligvis fortsatt på å få sin utskytingstillatelse!
Vi får ta dagen som den kommer. Når jr er ute er det vel lov med litt ![]() Ellers må jeg si det er imponerende, EB at du klarer å opprettholde 24,52 innlegg om dagen! ![]() BF |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tisdag morgon fraan Monaco. Foersta gaangen sedan den 17/12 som ett inlaegg skrivs haerifraan. Solen skiner, inte ett moln i skyn och kvicksilvret ligger paa 14 grader i detta nu. Fortfarande ingen bil daa dom lyckades missa att laga det viktigaste dvs haalet i underredet. Jaja nu har dom sagt Onsdag saa vi faar se.
Ha en fortsatt straalande dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
god morgen fra det meget kalde Nordvest.....flotte klare men meget kalde dager....i natt kroep det under 20 F ...og med en kraftig is kald vind i fra Nordoest virker det ennaa kaldere.....
Stor takk til Richard for oppgraderingen.....han har lagt ned masse arbeid for aa faa til dette.....og har lykkes svaert bra......forumet har en meget god tilgjengelighet.....noe som ikke kommer av seg selv.....
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Stakkars dere med temperaturer på 20F, noe som etter mine beregninger tilsvarer
-6,67 grader Celsius. I Finnmark regner vi det som gode og varme dager når vi har slike temperaturer vinterstid.
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
....ja det hoeres kanskje ikke saa galt ut, men here nede ved vannet i kuling er nok opplevelsen noe helt annet enn de 20F som termometeret oppgir.....Vi er jo paa breddegrad med Paris, saa bygninger er stort sett ikke beregnet paa temperaturer under 32F.....vaart hus er et unntak, jeg bygget med skikkelige vinduer(med glassfiber og trerammer...ikke plastrammer som er standard her borte)......vi har ogsaa sjeldne ting som varme i gulvet paa badene
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
BF! Godt du holder tellingen for meg...så kan jo jeg skrive innlegg på fritiden... Nok å gjøre i ny jobb - men du verden hva man får skrevet før 06:50 og etter 15:30...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Trondheim, er akkurat ferdig med å male noen vinduskarmer, holder på å pusse opp sokkelleiligheten i huset til foreldrene mine. Takket være Jotun's nye vanntynnede Lady Panel/Dør/List trenger man ikke lenger å bli ufrivillig rusa av å male listverk. (Siden DC-8-63 allerede var inne på byggtekniske temaer)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 8 | 30-08-2005 16:39 |