![]() |
|
![]() |
#1 |
EBD
|
![]()
Jeg har googlet og søkt og blir ikke helt klok.
Lurer på å investere i KVS eller expertflyer men ser ikke helt hvilken som er best, så tar gjerne noen tips fra noen med-forumister ![]() I hovedsak vil det bli brukt til: - Finne optimal rute til Alaska til sommeren. Har brukt ITA matrix en stund men lurer på om ikke en av disse to kan hjelpe med å ytterligere finspisse søkene. Vet hvilkent fair-rule jeg skal bruke men kjenner ikke detaljene (biz ~15knok cph-anc), så vil få mest mulig ut av dette. - Finne en spesielt godt priset guttetur i løpet av året (som gjerne gir masse poeng..) - Finne den optimale award-reise til Mellom-Amerika med CT (sommer 16) - Ruten er riktignok relativt satt allerede, bare SVG-IAH har ledige seter ![]() - Muligens en tur OSL-CAN til høsten, her også må opptjening maksimeres. - Drømme litt.. Er spesielt interessert i å lære mer om TPM/MPM og gjerne YQ-slanking (selv om dette nok ikke kommer til å bli brukt særlig).. Flyr så langt det går *A per i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fabelaktig pris! Synd jeg skal til ANC i slutten av juni... Fikk dog blåst en companion ticket i Business, så kan ikke klage for mye.
Når det gjelder spørsmålene dine, kan jeg ikke hjelpe for mye, men det er begrenset med *A alternativer til ANC. Så vidt jeg vet er det Air Canada (ikke skikkelig Business eller US Domestic First) fra YVR, mens UA har direkte fra SFO, ORD, DEN, EWR og muligens en til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Bonusjeger
|
![]() Quote:
For alt av bonusreiser syntes jeg KVS er best til å lage rute, men at verktøyene i kombinasjon fungerer best (f.eks. 10 dager for avreise og jeg ser 7/8 F-seter ledig, da setter jeg opp e-postvarsling i Expertflyer samtidig som at jeg bruker KVS til ellers å undersøke de forskjellige rutene).
![]() |
![]() |
#4 | |
EBD
|
![]() Quote:
Er kun United som gir 200% i biz, men er litt usikker på hvorvidt de vil gjøre det om 6 mnd, og samtidig friter det med Air Canada 787 fra CPH samt LH A380 fra SFO. Prisen er det i alle fall ingenting å si på ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
EBD
|
![]() Quote:
Må være tøft å fly i business-only og SK har jo svært gunstige kostnader ved uttak av bonusbilletter ![]() Tilbake til topic så tror jeg at jeg kommer til å investere i en korttidslisens på KVS for å teste det litt mer og se hvordan det er, med mindre noen kan overbevise meg om at expertflyer er bedre til mitt bruk.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KVS tool | Chriscross | Reiseforum | 3 | 11-12-2017 10:44 |
ExpertFlyer.com | LNv22 | Reiseforum | 9 | 15-04-2015 10:09 |
Hjelp til Expertflyer ARN-EWR | martino | Reiseforum | 3 | 15-10-2012 17:38 |