![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En rask tur innom kontoret før det bærer avsted til OSL og SAS til Stavanger og den 5. oppsetningen av årets Reiseradio FM747 - nå har nærmere 900 sett oss på scenen. Hjem igjen i kveld til ny pakking av koffert... Ha en bedre tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra Frösundavik. Nå er det straks inn i dusjen før jeg skal ned og få meg en bedre frokost. Dagen ellers blir fylt av statistikk og et og annet møte, før jeg skal ut og lufte joggeskoene i kveld. Ha en fortreffelig dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da er man tilbake i samme gamle tralten igjen etter fem dager i England, Wales og Nederland i flyets tegn. Som et resultat av turen vil jeg i dag skifte ut Norwegians nøkkelhalsbånd med et fra Battle of Britain Memorial Flights. Dessverre fikk jeg ikke plass i kofferten til det fantatiske Rolls-Royce-skiltet de hadde på RAF Coningsby, men jeg hadde hatt en perfekt plass for det
![]() Det andre bildet viser LN-BRI(E) gate B11 på AMS rett før vi gikk om bord. Regner med at det i løpet av kvelden også kommer noen bilder fra første dag i England i Trip-rapportdelen (Rygge, Hola, Stansted, Coningsby og Cranwell).
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Madrid. Her skinner solen og den lokale utgaven av Elin Tvedt sier det skal bli et par og tjue grader i løpet av dagen. Ellers blir det å jobbe videre på oppgaven, men med en innlagt siesta som er vesentlig lenger enn en norsk lunsjpause. Ha en fin dag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Mårnings frå Bergen. Fortsatt infisert av god forkjølelse, -men tilbake i kontorstolen. Det blir kort veke, bare 3 dagar, så det er snart helg
![]() Ha ein fin dag alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag. Lett soldis over hovedstaden, og temperatur som begynner å minnen om vår.
Dagen blir helt ordinær, dvs. ferdigstillelse av et par notater og brev, og så avsluttes tirsdagen på Schrøder med FBU 4EVER og andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Stavanger.....
Var en tur på legevakten med minsten i går, så da ble det å komme senere på jobb i dag ![]() Endlig litt kaffe i blodet og, så nå begynner kroppen og etterhvert å våkne til.... ha en fin dag da! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Oslo, i dag blir det sameiermøte etter jobb, før jeg må sette meg ned og fylle ut RF-1059B og RF-1061B.... (Ååååh, som jeg angrer på at jeg kjøpte de SAS-aksjene)
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Dagen er godt igang og en liten pause mellom jobbmøter gir anledning til å besøke forumet. Dagen startet tidlig hjemme i Tananger med tur ut til Sola. SK4002 og LN-RCT gikk godt før blocktiden og det ble en fin tur over fjellet , dog for det meste skyet idag. Maskinen har fått nye seter og 2-seteren foran på venstre side er borte. ![]() You-ro class komforten foran er nå en saga blott. Noen bilder fra morgenens tur aloft ligger vedlagt. Returen går i ettermiddag/kveld og det blir ingen tur for meg på Schrøder idag dessverre. Skal over til ABZ imorgen. Ha en fin dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det ble ikke så god morgen her etter at jeg leste på boarding.no at SAS dropper ruta til Dehli og San Fransisco pga de dårlige resultatene. Jeg synes det var utrolig synd! Ja dagens dårligste nyhet så langt!
Skal vi alle furte resten av dagen??? BF |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
eh, Bizflyer - det er ikke snakk om å droppe DEL - den skal åpnes som planlagt, men SFO blir utsatt (nok en gang - minn meg på å selge SAS-aksjene neste gang noen snakker om CPH-SFO). DEL trenger ikke nytt fly for å gå, så alt tider på at den blir
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Takk for fine bilder OJB! Synd at SAS har tatt bort to'er setene foran i 737-600-maskinene. Likte meg der.
Er i Elverum i dag og håper på å få gjort en god del arbeid i dag også. Og ja, det var vel som vi antydet her på forumet - SFO kom ikke til å bli noe av... Ha en fin dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
DEL droppes iflg Aftenpoeten ...
G'morgen, ja! Her i de konfoedererte stater er det 7 grader pluss og visstnok klart. Dagen blir travel, men jeg skal proeve aa snike meg avgaarde ved totiden saa jeg kan faa sett ManU-Barcelona paa min lokale Pondus Pub. Vant en liten tskjorte-godsak paa ebay loerdag - og den kom i postkassen allerede i gaar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag.
Hjemmom en liten tur for å hente snuppa i barnehagen før det er tilbake på jobb for å prøve å få CO avgårde. Står for øyeblikket med teknisk, og med litt flaks så kommer det deler med LH fra FRA. Så hvis alt går etter planen så er vi avgårde i 8-9 tiden i kveld. Ønsker alle forumister en god dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Ha en fin dag!
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago! Det lille touch of winter vi fikk i går har blitt til sol fra skyfri himmel, dog ikke helt opp i temperaturene enda. Tipper rundt 12 grader, skal bli 17 senere i dag.
I morgen blir det tur til SFO for møte med potensiell ny arbeidsgiver torsdag og fredag. Dersom verden er hyggelig med meg, blir det UAs nye business class som skal testes i morgen ORD-SFO på 767! Ha en fin aften! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld.
![]() Da er det de to siste ukene blitt pakket, malt, pakket mer, malt mer, flyttet, vasket, pakket ut, vasket mer og pakket mer ut. Med andre ord, flyttingen til nytt bosted er så og si overstått. En god del utpakking gjenstår fortsatt, men det får vi ta etterhvert. I dag kom vi oss endelig på nett igjen. Får jo abstinenser ved å være over en uke uten! Så nå har jeg skummet gjennom et par hundre poster her på forumet, så jeg igjen føler meg oppdatert.. ![]() Ha en fortsatt flott kveld, alle sammen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
G'ettermiddag fra Alpharetta! Akkurat hjemme fra pub'en hvor stemningen sto i taket. 12 engelskmenn, 2 spanjoler, et par oesteuroppeere av noe slag og lille jeg soerget for det ..
![]() Solen skinner, Scheie hyler sikkert ennaa og jeg er doesig etter to newcastle'r .. som naa er blitt dansk .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
da blirre manu lfc i finalen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
F***, der røyk favorittlag nr2.....taper Liverpool imorgen blir det muligens den værste finalen jeg kunne ønske meg med Manshit Untied mot Chelski. Eneste som kunne vært verre måtte være hvis Rosenborg eller Lillestrøm hadde klart å kvallifisere seg....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |