![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Da er det nok en dag i nok en stol og enda mer jobb. Om ikke annet er 7 timer i natt den lengste sammenhengende søvnen på noen uker nå og herlig, men jeg ser frem til i morgen, da kan det se ut som jeg får faktisk sove 8+ timer hver natt denne uken!
![]() Og nå skal det hackes Cisco. Ha en bedre dag! ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...sliten og trøtt - men sove noe særlig mer enn 6 timer klarer jeg ikke! Etter gårsdagen store 40-årsfest for en kollega skal det ikke gjøres noe særlig i dag - gleder meg allerede til jeg skal sove lunsj. Ha en bedre søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra BKK!
Sitter i Loungen og venter på Thais avgang til Manila. Første gang på den nye flyplassen her, og det ser bra ut. Veldig stort, men heldigvis er det ikke så mye trafikk på denne tiden av døgnet her, så det var ikke kø noen steder. Avgangen er satt opp med en Airbus 300-600, og det er første gang jeg skal fly den typen. Moro med ny flytype i samlingen. Har desverre ikke blitt tid til å oppdatere tripreporten enda, men det kommer nok i løpet av noen dager. SAS har tydeligvis vært 12 timer forsinket fra CPH i går. SK6972 har avgang kl 1310. Sas sin ARN avgang er ca 3,5 timer forsinket, så mulig SAS har hatt noen tekniske problemer. Jaja, nå er det snart avgang, og champisen står allerede på kjøl ombord regner jeg med ![]() Ha en fin søndag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
OSL Slave
|
![]()
Søndag morra, og ekstra vakt på jobb arghhh begynner kl 1600, så det blir noe tid sammen med familien i det minste.
Ha en strålende dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad søndag morgen. Prinsessen er installert med "ugler i mosen" i TV-sofaen, og mor ligger og purker (med lillebror fremdeles i magen - T plus 10 dager i dag!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Inte säker på vad som är fel men BKK var sen redan i torsdags, sen blev det PEK och nu BKK igen. En god och regning söndag från Sigtuna. Inte mycket på agendan idag annat än att försöka hämta sig från gårdagens lilla utflykt med damen. Ha fin avslutning på dagen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Go'morgen fra Alpharetta som melder om straalende sol og -2. Fant til min store glede ut at den lokale kolonialen har begynt aa foere Peet's kaffe - saa det er det som koser seg i kaffekoppen min naa.
Guttungen har fotballkamp klokken 13 .. haaper jeg .. haaper at banene har toerket opp nok til at de er spillbare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God "morgen" fra Stavanger. Været er iallefall bra i dag, det har blitt en tur og to ut i finværet. Snart er det på tide å hive seg i dusjen og gå på middagsbesøk til svigers! Da slipper jeg å lage mat i det minste
![]() Ha en fin dag folkens. ![]()
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Og til min store overraskelse oppdaget jeg akkurat at sommertiden har begynt. Veldig tidlig, og daarlig avertert!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Huh!? Brukar ni inte börja i April?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Slutten av mars/begynnelsen av april .. jepp .. men naa viser klokken 0921 ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morn!
Etter ett kjempevær på morningen, er det nå skyet til og regnet ser ut til å melde sin ankomst. En rolig helg er snart unnagjort, sitter å heller innpå litt kremet tomatsuppe og ser på hopprenn i Kollen før det om en times tid venter FA Cup! Imorgen tidlig er det tilbake til bunkeren.
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]()
G'ettermiddag fra byen mellom de syv fjell
![]() Etter en heller fuktig aften i går er det deilig å bare slappe av. 5F bekreftet på returen til barteland, og den lille timen det tar benyttes til ...*ZZZZZZZZZ* Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |
God søndag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 30-11-2008 20:08 |