![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Da var det på tide å våkne og brygge seg dagens første kopp te, og begynne å pakke ned litt ting igjen og begi meg bort til terminalen og se om vi ikke finner innsjekk for neste bit med moro.
![]() Håper jeg rekker innsjekk med bedre margin enn i går... ha en vidunderfull dag her på forumet! -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvem glemte å skru på varmen??? Minus 7 grader i hovedstaden - brrr!!! Nå venter en treningsøkt før det blir et par timer på kontoret. Ha en bedre lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
MJF melder om 2,5 "varme", regn og vind...
Trøtt som bare F** men får vel holde ut til i ettermiddag! Kjenner jeg trenger en time på puta før jeg er menneske igjen! Arbeidshelg tar på... E!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen! Grått og trist ute i dag.... Nå er det frokost på gang for ungene og jeg heller i meg kaffekopp nr to for å våkne.
![]() Fruen er dratt på jentetur, så jeg er "alenepappa" frem til onsdags morgen, så nå er det pappa som er sjef! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Da har jeg akurat fått sjekket inn for morgensdagens CPH-FRA leg av reisen min. Nødutgang på A rekka på MDen, som vanlig. Dagens første oppgave blir å komme seg sånn nogenlunde etter gårsdagens sprell før jeg må vaske leiligheten og pakke for morgensdagens avreise til YVR/Whistler. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Steinkjer!
Her er det grått som bare det.. For håpe posten kommer med Canon EF 70-200mm F/2.8L IS USM til meg og lyser opp dagen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
-3 i Sigtuna idag och strålande sol. Detta betyder att det enda den unge PC gör idag är att ta sig en långprommenad vid sjön ensam då mademoiselle behagar ha annat för sig den här helgen (ibland kan även det vara skönt).
Ha en strålande dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Her var det -10 da jeg hentet avisen ved 07-tiden imorges.
Dagen startet med å ta i bruk det nye kjøkkenet. Istedenfor bacon, så ble det stekt Falukorv og speilegg til frokost. Utmerket. Induksjonstopp er helt maks! Steikepanna var klar til bruk etter bare noen sekunder istedenfor minutter. I kveld blir det skikkelig middag, ikke noe Fjordland mikromat nei! I mellomtiden blir det litt handling rundt omkring, bl.a. en flaske med godt sprudlevann fra Polet. De siste 2/3-delene av kjøkkenet skal betales, nærmere en kvart million, faktisk. Ellers går dagen med til å fortsette å fylle opp skap og hyller på kjøkkenet, støvsuge gulvene samt mye mer. Ha en fortsatt fin helg alle sammen!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Stein, når kommer bildene av dette kjøkkenet?
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo, beskjedne -0,7 viser temperaturen her og nå. Vil også se bilder av kjøkkenet, F4B! :-) Induksjon er topp i hvert fall.... Etter flere helger med mer eller mindre avansert og påkostet lørdagsmat, roer jeg ned med pizza i dag... :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
For ein vindunderlig morgon. Lett regn, grått og trist vær i Bergen. Kjæresten har bursdag i dag, så eg mekka frokost til henne på senga, som blei godt mottatt. Dagen skal nok gå med til å feire henne, så det blir ho som styrer showet i dag
![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sitter å leker meg med CRP-1 computern på jobben. Stille og rolig, sånn det skal være i helgene. Men mye liv på Karl Johan. Onsdag skal jeg til København, og besøke et større skandinavisk flyselskap. Det kan bli meget spennende!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Og da klarte jeg via LH sine hjemmesider (takk Savipix) å omsider få reservert sete på FRA-YVR. 30A var det beste jeg fant, da jeg ikke ønsker å sitte over vingen (midtkabinen) og rad 16 og 30 var tatt
Last edited by Someone; 16-02-2008 at 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser du skal til Whistler, og det er heaven hvis du liker puddersnø. Et sinnsykt bra uteliv også. Gleder meg til å reise tilbake dit!
Ellers må jeg si jeg at jeg sansen for Barnsley akkurat idag ![]()
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Whistler er knallbra - og Liverpool synes aa slite mot amatoerlagene for tiden ...
![]() ![]() ManU derimot ...... ![]() Fin dag i Atlanta .. har vaert aa sett paa noen eiendommer ... ingen vinnere i lottoen i gaar heller saa ny billett er anskaffet. Potten er naa paa 220 mill ... Naa blir det chanti, pizza og Jeff Dunham. 'I kiil you!' |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og her i Chicago er jeg hjemme sammen med bikkja mens kjerringa er på utdrikkingslag. Bikkja trenger litt oppsyn i dag etter at hun fikk livmora si operert ut i Bob Barkers tegn i går
![]() Mye bedre i dag, dog heftig diare som kommer raskt. Med andre ord en utmerket dag å være hundevakt på. ![]() Nå blirre Netflix og et par pils med skoene og hunde bandet strategisk plassert ved verandadøra |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Når jeg finner ut av konflikten mellom Photobucket og Microsofts "My Pictures"! Jeg prøver å laste bildene opp på Photobucket slik at jeg får minst tre forskjellige adresser (URL etc.), men My Pictures slurper bildene opp og jeg kan bare sende bildene som vedlegg til e-post. Jeg trenger hjelp!
Stein. Analfadatabet.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen! | TriStar | Flyforum | 17 | 11-03-2018 05:07 |
God lørdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 24-07-2016 03:14 |
God Lørdag Morgen | OSL-MRU | Flyforum | 23 | 23-01-2010 22:52 |
God lørdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 26 | 11-10-2008 20:20 |
God lørdag morgen | Someone | Flyforum | 6 | 15-07-2006 21:20 |