![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ser på hjemmesiden til FRA at omtrent halvparten av alle avganger er kansellert og de som ikke er kansellert er sterkt forsinket.
Er det vinteren som har tatt tyskerne på senga? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sikkert snø, eller tåke. Den flyplassen er veldig utsatt når slikt kommer, og gir raskt slottider på over timen selv ved mindre avvik.
![]() |
#3 |
FlyKirurg
|
![]()
Hadde faktisk tenkt å unngå å bruke koder, men jeg forstår faktisk ikke koden selv, så her må noen andre tolke for meg;
EDDF 262050Z 01002KT 9999 FEW018 SCT046 M01/M02 Q1005 R25L/220073 R25R/521056 R18/520165 NOSIG= Hva betyr kodene for rwy 25L/R og 18?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hørte på været når jeg fløy forbi i ettermiddag og da var det temporært kraftige snøbyger de meldte, så vi regnet med at det kunne bli litt kaos der utover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
220073 betyr våt, 11-25% av rullebanen, under 1mm, friction coefficient 521056 betyr våt snø, 11-25% av rullebanen, 10mm, friction coefficient. Sånn ca. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Lufthansa meddelade sig på Facebook om förhållandena på (antar jag) FRA.
"@ LH Fans, Fog and snow at several German airports is disrupting flights in European traffic today. Lufthansa services will additionally be hit by the pilots’ strike at Eurowings, scheduled to end at 13 hours local time Germany. Lufthansa regrets the disruption and will go to every length to minimise inconvenience to its passengers. ...Please check your flight status on our website." |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Transferede på HAM fra DXB til CPH igår. Kraftige forsinkelser på de fleste europæiske lufthavne, og gentagne gange blev der nævnt vejrsituationen i Nord Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Må være et mareritt å skulle reise via FRA i disse tider. Problemene må være enorme.
I dag ser det ut til ar stort sett alt untatt long haul er kansellert. Lurer på hvor mye pax det befinner seg på de long haul flightene som går når stort sett alle innenriks og Europa-flighter er kansellert? Det ser ut til at det er Lufthansa som sliter. De fleste andre selskaper har flighter til/fra FRA som normalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Alt er ikke kansellert håper jeg. Jeg sitter på LCY nå, og skal hjem til Bergen via FRA, og min avgang er ikke kansellert, dog noe forsinket...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lykke til. Utifra Frankfurt- Airport.com ser det ut til at omtrent 80 prosent av Europa-flyvningene er kansellert.
Avgangen til Bergen står foreløpig ikke oppført som cancelled, men det er jo noen timer til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror jaggu jeg hadde funnet meg en alternativ routing dersom jeg hadde en connection på FRA i kveld.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Skal først fly LCY-FRA, og den skal i hvert gå en halvtime sen herfra om en time. Så får man se hva som skjer deretter. Jeg krysser i hvert fall armer og bein!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Stay away .........
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og der ble den kansellert. Da for man se hva som skjer..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Kos deg i London i kveld du - bedre enn å henge rundt og vente
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jøss, håper på bedre tilstander i morgen slik at jeg kommer meg på jobb
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Var igjennom Frankfurt i formiddag. Flyet vårt til SVG ble vel godt over en og en halv time forsinket. Men vi kom oss hjem. Og det er jeg i grunnen veldig glad for nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da er jeg booket om til i morgen ettermiddag, og innlagt på Ibis LCY. Nå blir det pub og El Classico, en kamp jeg ellers hadde gått glipp av. Ikke så galt at det ikke er godt for noe!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
CNN: Video om hva som skjer på natten på FRA | sirpjalle | Småprat | 0 | 31-10-2012 12:10 |
Hva skjer med IC fra CPH idag? (4/12) | Fnate | Flyforum | 19 | 05-12-2010 15:09 |
FRA, hva skjer? | Brandal | Flyforum | 2 | 11-02-2010 16:31 |
Hva skjer nå? Har vi sett dette før? Hva nå? | Utflyttet | TripReports | 120 | 18-07-2008 13:42 |
Hva skjer? | EB | Flyforum | 4 | 02-06-2005 08:53 |