![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Flere forretningsfolk flyr Norwegian (sakset fra dn.no)
Økt stresskoffert-faktor er med på å gi nye rekorder for Norwegian. http://www.dn.no/forsiden/naringsliv...=article_image Quote:
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 07-11-2007 at 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dette er jo svært gledelig, og dette viser at den store frekvensøkningen på rutene i Sør Norge var nødvendig og ble godt mottat i forretningsmarkedet. OSL-TRD X 13 og OSL-BGO X 14 og nå OSL-SVG X 10 gir stresskoffertfolka valgmuligheter.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I tillegg vil reservasjonen av de 5 første radene være veldig positivt!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Bra at DY har fått taket på de forretningsreisende, for med det nye setereservasjonen forsvinner jo alle fritidsreisende som ikke finner seg i dette apartheid-lignende systemet, om man skal tro diskusjonen på aftenposten.no...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Får bare håpe de ikke flyr XL-maskina da, for da mister de vel de som kunder for godt.
Jeg hadde den t/r Gran Canaria forrige uke, og MAKAN til trangere fly har ikke jeg opplevd. Målte avstanden fra kanten seteputen til ryggen forran, og den var på utrolig hele 19cm!!!!!! ![]() Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Lurer paa hvordan i all verden de kommer frem til at flere forretningsreisende reiser med DY. Det er jo ingenting i denne artikkelen som underbygger dette. Det eneste jeg leser er at det er en oekning, ikke hvilket segment denne oekningen kommer fra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
Til Airbus Tero: Det med seteavstanden i XL-maskinen var ikke godt nytt for meg. Valgte DY til LPA fordi de var litt billigere og hadde litt lyst til å prøve den maskinen. Ærlig talt burde vel ikke DY minimalisert seteavsanden på sin desidert lengste rute (sammen med Tenerife) og samtidig til en destinasjon de etter sigende skal satse mye på i tiden i fremover. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
180 seter i en A320 er vel drøyt. har hørt flere som klager på at det ikke er plass til beina. Heldigvis er dette en midlertidig løsning og nye 737-800 kommer i Februar og overtar. I følge Kjos har de bedre beinplass en -300 maskinene (?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
På vei hjem,var det heldigvis ca 60 ledige plasser så jeg fikk en 3 seter for meg selv. Selv da var det trangt. Airbus 330. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og når en er solbrent i tillegg JK, så hjelper det vel HELLER ikke?, både hverken humøret eller tålmodigheten?
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja selv med et seat-config på 189pax på B738-maskinene, som bl.a. TUIfly Nordic og Sterling har - vil dette være nyere og smalere seter. Dermed vil
det uansett bli bedre benplass, selv med max seat-config.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Men dette er vel de samme setene som de nå setter inn i -300?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Solbrent er det lenge siden jeg ble, hjelper å smøre seg litt vettu. ![]() Men turen hjem gikk greit det når jeg hadde litt bedre plass. Ellers var jeg fornøyd med XL maskina, ren og pen maskin innvendig og trivelige cabin crew som alltid hos Norwegian. Airbus 330. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flere flyr fra Torp | jb1 | Flyforum | 9 | 10-09-2009 21:38 |
Flere flyr Kristiansand-Oslo | storg | Flyforum | 0 | 07-07-2008 13:55 |
Flere flyr Norwegian | imm | Flyforum | 9 | 07-09-2007 07:41 |