![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen verden! Etter en utrolig morsom kveld i går (På Sound of Musvik av Are Kalvø) er jeg nå klar for noen timer på jobben før det blir avslutning på dagen hos tannlegen... Ha en bedre onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kan ikke si jeg er så glad akkurat...
Syklet til skolen idag morges, og det gikk helt fint, men når jeg nettopp skulle sykle hjem var det blitt speilglatt... Skled med sykkelen og falt tre ganger... Slo hull i boksen gjorde jeg også. ![]() Skal bare skifte bukse og rense skrubbsåret på kneet, så bærer det rett ned til sykkelverkstedet for å kjøpe piggdekk! *mumle noe stygt om is på veien* ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'ONSDAG! Nesten én time i kø på E18 i dag! Fydda! Ikke gøy å være på veien etter å ha vært på vingene de siste dagene. OSL-BRU-OSL i helgen, på C-klasse ned og Economy opp (da bare sov jeg så det var like greit). Fikk en halvtimes tid i Diners Clubs lounge på Brussels International. Fin lounge, med bra utsikt over DHLs cargo-hub (rett utenfor vinduene), men dessverre var det mørkt... Dårlig med mat i DC-loungen, men vin, øl, sprit, vann/brus, kaffe/te, kaker og peanøtter. Ikke så mye som en banan, og det var skuffende. CPH mandag i snøværet. Observerte bl.a. to Cimber CRJs i fulle Maersk-farger minus titler og stjernen, Cimber/Binter hybrid ATR 72, air Greenland A330, SAS/Star A330 og mye annet snacks, men dessverre ikke egnede fotoforhold. Så da ble det en tur i tax-free-butikken i stedet, og en six-pack Tuborgs Julebryg er nå i kjøleskapet hjemme!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hva skal du med en banan? Drikk vin for f...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Banana Daiquiri (frozen)
1/10 sitronsaft 3/10 Crème de Banane 6/10 hvit rom 1/2 banan Blend - knust is - gobletglass Garner med en bananskive. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Selv ble det strawberry versjonen på Fridays i går kveld. Meget bra!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God onsdag eftermiddag. Halva vecka över. Önskar att man kunde lägga till ett par timmar på dagen. Har allt för mycket att göra som jag borde ha gjort, men c'est la vie. Bara 3 veckor kvar till jullovet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G'onsdag frra Sea-Tac ... her bles det faelslig, og det er graatt og trist hoestvaer, men siter naa her toert og godt paa kontoret med SEAspotter-koppen full av Seattle's Best .. har sikret meg et prosjekt som effektivt 'binder meg til pulten' under fotballkampen paa nettradioen og sjefen er ute av kontoret, saa dette ligger an til en fredelig sistedag foer den store kalkundagen ... fire dager fri, har en del som maa gjoeres rundt huset, men hvis dette vaeret holder seg blir det peiskos og inneaktiviteter istedet ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det er vel et par som skal ut å fly hjem til kalkun, amerikansk fotball og tradisjoner fra morgen til kveld. HAPPY THANXGIVING!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag | EB | Flyforum | 9 | 13-06-2018 13:45 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 21-03-2018 20:25 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 22 | 02-08-2017 21:16 |