![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Har nettopp kommet tilbake fra nok en gang hyggelig tur til den byen. Passer meget godt jobbmessig begynnelsen av sept 08 også.
Tok en titt på noen muligheter ( Har IKKE booket ! ). KL og AF ( som sist helg, AF helt topp ) har ikke åpnet systemene sine foreløpig. MEN : CO: OSL-EWR-OSL 03.09-07.09 ( på direkten ) NOK 3.661 100 % FB points..... 150 for sølv FB og 175 % for FB gull. SK ( merk herlig routing !! ![]() ![]() ![]() Fryktelig vanskelig valg ?? SK er jo helt topp for oss flyfreakere, vi kan jo hoppe og sprette rundt i Sakandinavia for kun kr. 850 ekstra.... :wink :wink |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hva med BusinessFirst på CO? Raskt og greit og en drøss med poeng!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og billetter på både SAS og CO sin biz-klasse får man til ca 16 500kr tur retur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Yes, EB.......Hadde vært deilig med BusinessFirst, men da måtte noen betale billetten for meg ! Og i tillegg måtte jeg sikkert jobbe i NYC.
![]() ![]() Elsker fritid og kos, så da hadde jeg heller tatt 4.5 turer til kr. 3.661 til prisen Dag Viking nevner. Fritid har jeg mer enn nok av ... He he... Vel 7 timer over dammen uten og stresse gjennom CPH, FRA , AMS LHR etc.Det er ikke så ile. Så til min kalkulator. 4.5 turer direkte til NYC a 7.376 poeng og 75 % bonus ekstra for gull på FB gir hele 58.086 FB poeng. Litt under FB's grense til Hawaii ( 60.000 poeng ). Har selv brukt Eurobonus til Hawaii og de tar 120.000 poeng. Dette er God Butikk og mye gøy i den byen !! :exclamati ![]() Elsker matte.....:lightbulb |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Hva med Coach/økonomi på CO? Kjapt og billig?
Keep it simple ![]() EDIT - I stedet for å reise som en luftens Hyacinth Bucket ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Yes, it is !! :exclamati :wink
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Om noen år tror jeg LCC har gjort sitt fulle inntog across the Atlantic og man ser klare differansierte produkter. Rene LCC for massene og rene businessklasse selskap ala SilverJet og Max som tar highyield pax'en.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hoteltips i NYC | FlyHi | Reiseforum | 8 | 02-06-2010 08:57 |
DXB-AMS-TRF-AMS-NYC-ATL-LAS-LAX-NYC-AMS-TRF-AMS-DXB | Chaos Controller | TripReports | 17 | 06-06-2009 19:11 |
USA hjelp (TRF-NYC + NYC-LAS-LAX-NYC) + Hotel | Chaos Controller | Reiseforum | 5 | 28-05-2009 14:16 |
Boende i NYC | Savipix | Reiseforum | 4 | 26-05-2008 09:47 |
Continental startar NYC-Barcelona-NYC | Savipix | Flyforum | 23 | 21-05-2006 06:12 |