![]() |
|
![]() |
#1 |
Escaping the blue box
|
![]()
Hei og hå!
Det har nettopp blitt søndag (for knapt tre kvarter siden). Guttungen sov på fars bryst, mens far så avslutningen på A.I. Nå ligger han (guttungen altså) ved mors bryst og får nattmat, mens far forbereder seg på å ta kvelden. Etter noen timers søvn (forhåpentligvis), har vår lille familie tenkt å ta med seg termos og kvikklunsj og gå en liten tur i skauen -frisk luft er bra for alle tre! Ha en nydelig søndag!
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tipper snart over til soendag her ogsaa ... sitter her med brunt ildvann og spiller Football Manager 2005 - nettopp ankommet fra England. Slikt kan selvsagt ikke skaffes her borte ...
Brygger paa en skikkelig forkjoelelse .. haaper ikke det er influensaen som slaar til. Det er flere rundt meg som har hatt den, men haaper jeg/vi slipper unnaa ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God Morgen fra Lysaker
![]() Har tidligvakt idag, men hadde ikke planlagt å være her så tidlig.. Min bedre halvdel fikk telefon fra ei veninne igår om ho ville være med på hundeutstilling (av alle ting) på Lillehammer.. helt i orden det... neste jeg hører.. "sten arne.. kan du kjøre meg til jessheim imorgen tidlig, må være der 0630 ??" oh my godess.. jaja. hvorfor ikke. Jeg fikk i allefall med meg en fantastisk første del av soloppgangen på vei nedover hit ![]() Iallefall. Det er pent og jæ***vlig kalt her idag også.. Ser ut til å bli en fin dag idag idag ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Go søndag ja.... Guttungen skulle på død og liv opp kl 0515 i dag....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn! Da er jeg begyunt på mitt siste søgn her nede. I morgen tidlig klokken 0730 stiller jeg på Haydom Intl (eller "det store jrodet" som det omtales av de lokale) med kamera for siste gang, denne gang forhåpentligvis en Caravan som kommer i soloppgangen. Etter stopp for toll-klarering og henting av dollar i Kili så bærer det oppover til Nairobi og et flyplassbytte, for så å kose meg med sivilisasjon i BA-loungen i Nairobi og så natte-flyet oppover til London og en kjapp forbindelse til Oslo og endelig til Bergen.
Når jeg kommer hjem kommer det mer bilder, men turen er ikke over bare fordi jeg er hjemme, jeg har nok en overraskelse til ukesslutt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon.
Sista timmarna i Sverige. Snart sitter jag ombord på Swiss flighten mot Zürich och Nice. Har inte allt för stor lust att lämna all snö. Men jag är hemma igen om 5 veckor. Ha en fin söndag vart än i världen ni är. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen... Nå er 28 familiemedlemmer pleiet, bespist, bedrukket og ikke minst vasket ut av huset igjen. Det skal bli en herlig avslappende søndag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Øøøh... 28 familiemedlemmer...? Hvor stort er huset ditt da EB? Snakker vi eget hotell?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og da er man "up and running" her også.
Skal vel ikke gjøre så altfor mye idag. Om jeg orker skal det leses litt til noen prøver, men kjenner jeg meg selv rett så blir det pent lite av det... Ellers er været svært fint, og svært kaldt, så det får kanskje bli en liten tur ut også etterhvert. Ha en fin avslutning på uken! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Huset er stort nok...(...men 28 er vel kanskje nok!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja... 9,5 kilo på 18 voksne. Det holdt akkurat...men kålrotstappe har vi nok av de nærmeste middagen....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |
God søndag | Discus | Flyforum | 14 | 05-06-2011 21:52 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |