![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fikk være med en kamerat som er Instruktør i Norsk Luftambulanse rundt på Lørenskog basen i går, synd at den nye 135'en LN-OOI var ute på oppdrag, men fikk ihvertfall kost meg skikkelig i LN-OOM!
![]() ![]() Knallfint vær og gode 25 grader på pad'en i går. ![]() ![]() Prøver seg på en Grindvoll Special.. ![]() .. engang til og! ![]() ..næmmen! ![]() Closeup at radardome. ![]() Vil du OPP.. eller NED? ![]() Vil du FREM.. eller TILBAKE? ![]() Checked and set.. ![]() Stolt som en hana? - Neeeida! ![]() ![]() Starting up... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Takk for titten! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder med mange fine detaljer!
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Dette var en bra serie, sylskarpe bilder av ulike motiver, meget bra Thomas.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Infrequent traveller ;-)
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jepp jeg er glad i helikopter, knall bilder :exclamati
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Trykker du på den så endres helikopterets indre seg som om helikopteret av en transformers-figur slik at det får en slags SAS-konfig, altså med passasjerseter.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja hadde det ikke vært for at det kommer fra en som har flydd i F-16 så hadde jeg aldri trodd på den forklaringen der
![]() Men forklaringen var grei den....kjøper den jeg ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Helikopter som har sendt nødsignal i nordsjøen | ATC-flyradar | Flyforum | 1 | 12-05-2011 21:25 |
militære helikopter, Noen som vet type?? | erlingjo | Bilder & foto | 2 | 15-03-2009 13:48 |
Helikopter nær Preikestolen - Er glad ingen mennesker blåste utfor | sirpjalle | Flyforum | 4 | 21-10-2008 19:41 |
Noen som har glad i 767-200? | Thomas | Flyforum | 2 | 24-10-2006 16:40 |