![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag, ny uke og nye muligheter. Mange møter på programmet i dag og etter 6 treningsøkter sist uke - er jeg klar fra dag 1 igjen i denne uken. Det merkes...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
God mandag fra et regnfullt og vått Tromsø
Tilbake etter ei trønderhelg, hvor jeg fikk prøvd Bombardiers CRJ-200, og DY's 300'r. Ei flott helg med familien. Nå er det ny uke og nye muligheter. Ei uke og tre dager til ferie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ha ei strålende uke i det ganske land |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen ja. Litt trøtt på en mandags morgen og litt stiv og støl etter helgens riving.
Har hatt "mareritt" i natt av den heslige tapeten som var under re-hab platene jeg løket ned i går. Blir rent svimmel av å se på den.... Tror nok det blir regn i dag og ja. :-p Ha en god dag folkens.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Tid for å ta fatt på årets siste arbeidsuke. Etter jobb blir det å dra med fattern for å skyte litt med hagla.....og se om jeg treffer flere av de hersens leirduene denne gangen. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God grå morgen fra Oslo nord . Litt for tidlig å si om det blir regn i dag. Men takk - vi hadde tross alt 13 varmegrader - det er tegnet på at det fremdeles er sommer i Oslo området -
Glad mandag resten av uken også. jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mandag i Krs også gitt! Synes aldri det er "god morgen" på mandag. Kanskje det holder med bare "morgen" istedet? Helga er over, arbeidsuken er begynt, det er lenge til helg! Er det egentlig noe å være positiv over??
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
"This is Oslo Airport information Charlie @ time 0620.."
ENOS ICE MESSAGE 01 VALID 200330/200730 ENMI- NORWAY FIR LOC MOD ICE FCST S OF N6000 AND BTN E00730 AND E01000 BLW FL180. 0-ISOTHERM: FL080. MOV NE.= METAR 200611Z 04005KT 020V090 9999 FEW042 BKN075 13/11 Q1015 NOSIG TAF (FC) 200500Z 200615 05005KT 9999 FEW002 BKN080 PROB30 0608 0500 FG VV001 Jag tror jag tror på Sommaren! Sitter her på jobb og venter på flightplan fra Houston og loading instructions fra Gatwick - ja, vi snakker om CO! Klokken er passert 8:30 og allerede har jeg fått skippa ut KL1140 og BA761 - skal si man starter tidlig her på bruket. Ferdig rundt 13:30, da er det hjem og legge hue't på puta ett par timer for så å gjøre minst mulig før det klokken 5:15 er på'n igjen.. Off! ![]()
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Tananger/Forus,
Ja, da er det bånn gass på jobben igjen. Det blir en travel dag og uke med turer både til Oslo og Amsterdam. Og så skal man jo også drive litt valgkamparbeide på fritiden i disse tider og. Fritidsproblemer eksisterer ikke her i gården. Ha en fin dag alle forumister og lesere forøvrig. Snart kommer sommer'n. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra nordvest. Overskyet men brukbar temp i Molde. Ser faktisk solen innimellom også. Ha en flott uke..
![]()
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Vet ikke hva som er saa 'glad' med mandag morgen .. troett og grinete unge, kjeftete kjerring, rushtrafikk, varmt og klamt utendoers, iltert blinkende lampe paa telefonen paa jobben, smekkfull innboks ..... and it goes on and on ...
Paa den positive siden, saa er det fortsatt varm kaffe i ATA-muggen min og jeg kan fortsatt ta inn NRK .... Paa tide aa satse paa Georgia Lottery .......... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Her på sørvestlandet kan du eleminere alt untatt de 2 første tingene du nevner , men det kan også bli bedre dersom varmen ikke plager kjerring og unger og...:wink |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
:devil |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det var da voldsomt til morragrettenskap fra Atlanta.
Her i Chicago var det ei passe sur kjerring paa morran, men ingen trafikk. Er passe sur selv etter gaardagens drittdommer.. ![]() Akkurat ankommet kontoret. Skal ha et 2 dagers kurs denne uken. Sjefen var paa meg ved ankomst i dag og ville IGJEN at jeg skulle si ja til jobbtilbudet hans snart.. Saa ikke optimalt, men garantert ikke saa ille som i Atlanta ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God mandag her, ja.
Da har skolen startet. Sisteåret mitt på vgs er i gang og det viser seg at jeg visstnok har fått Norges første kvinnelige jagerpilot som engelsklærer. Ellers er det straks klart for min andre oppkjøring (strøk første gangen) så nå blir det spennende å se om den blir bestått =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Da er det snart vaktskifte her på UNN i Tromsø ved at min bedre halvdel har kommet oppover for å avløse meg etter 14 dager ved sykesenga til min datter som er mye mye bedre. Det ser ut til at hodeskadene ikke gir noen varige mèn, mens det vil ta litt tid å få henne på beina igjen, noe som i den store sammenhengen må sies å være bagatellmessige. I kveld blir det en flytur til mer sentrales strøk for å komme seg heim igjen, samt til en hektisk uke med masse jobbting som har fått ligge. På fredag går turen hit igjen for en ny 10dagersperiode.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
|