![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag - nye muligheter. Blir stort sett ute i møter i hele dag - men rekker i allefall treningen i ettermiddag. Håper på sol og oppholdsvær i hovedstaden - da jeg skal gå mye i sentrum. Stopper vel innom en valgbod eller 3 også. Ha en bedre tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Gardermoen. Første timen på jobb er unnagjort. Bare 9,5t igjen...
Ha en fortreffelig dag alle sammen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Ny dag på jobb venter før jeg i ettermiddag får noen kamerater på besøk. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Riktig god morgen fra Tromsø
Lett blanding av skyer på morrakvisten , men dog deilig temperatur. Ha en strålende dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Donner und blitzen!! I Bergen er det skikkelig haust!
![]() -Da Gud var ferdig å skape Vestlandet, så han ned og sa: "Perfekt! Dette skal jeg vaske hver dag!" -og slik ble det...... Edit: Smiley funka ikkje... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god tirsdag! I dag skal det testes et nytt verktøy, og i kveld skal jeg rømme fra solen inn i en mørk kinosal og se Harry Potter and the Order of the Phoenix!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo Nord - nå har sommeren kommet til oss, 14 grader, men sol på delvis blå himmel. Takk til folkene på Blindern som melder været på radio/tv - fortsett å gi oss.
Dagen går til møter og planlegging av høstkampanjer - håper det blir tid til såpeserien kl 19:30 på TV2 i kveld, ny sesong har startet. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
3 timer på jobb er unnagjort og BA761 er trygt på vei til LHR, nå venter bare "beistet".. og ja dere gjettet riktig.. vi snakker Continental Ailiens
![]() Det er litt SCT og litt BKN på himmelen og solen prøver å trenge seg igjennom, skal har vakt til 15:00, men etter CO ser det ikke ut som Thomas har flere oppgaver idag, så han som fant opp avspasering til gode skal nok få med meg å gjøre idag. 10t vakt i morgen, fri på Torsdag, 10t på Fredag også er det HELG.. og det er 3 uker siden sist!! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger/Forus,
Etter å ha jobbet gjennom et lass av e-post igår etter ferien blir forhåpentligvis livet noe lettere idag.Det blir en dag fylt av møter og planlegging av sensommer og høst i prosjektet. Imorgen er det tid for redeye flighten over fjellet til OSL med SK4002. Ha en fin dag alle . |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Krs!
Her i byen er alle fornøyd over Starts fremgang! 1-1 mot Stabæk var jo ikke så værst, eller hva MOW?? Dagen byr på nok en lang kontordag med masse å ta tak i! Og i morgen går turen til Stockholm! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det var fint vær på Nærsnes inntil jeg fikk løst PC-problemet.Da kom det en skikkelig byge og så regn som satte punktum for sykkelturen som var planlagt. Vel-vel,mer enn nok å ta fatt på i residensen.Og hver halvtime pumper et stort armbind seg opp og måler blodtrykket.Må gå med det i 24 timer.Ferdig i morgen tidlig.Så får man se.
Ha en fortsatt fin tirsdag!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Da var det å finne sykkelen og sykle hjem. Og det blir i regnvær også i dag ser det ut til, til tross for noe så sjeldent som sol i dag tidlig. I dag har det vært så lite å gjøre på jobben at jeg har fått surfet fra meg i dag, så det blir sofa og avis i stedet for sofa og PC når jeg er hjemme... .
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Happy tirsdag
Her i the windy city har vi regn i dag noe som medfoerte litt ekstra trafikk paa morran. Atter en dag paa min hjernedoede, dog godt betalte vikarjobb. Som fryktet, fikk jeg paa morran i dag tilbud om fast stilling med overraskende bra loenn.. Heldigvis er jeg i siste fase med flere potensielle arbeidsgivere og forventer flere tilbud i lopet av en uke eller to! Ha en fin dag alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Hang in there ...
![]() Det Store Veikrysset melder om 27 grader og stekende sol ... blir som vanlig oppunder 40. Blir dynget ned med prosjekter og forespoersler om ditt og datt .. det er like foer jeg plukker Pondus ut av ryggsekken og gaar paa dass. Nok er nok! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her borte i vest starter vi dagen med knallblaa himmel og muligheter for temperaturer opp mot 30 C....i motsetning til andre har jeg mere enn nok aa gjoere for tiden...starter hjemme kontoret 05.00 og faar omtrent 2 timer unna foer Tour de Ferry starter, med innlagt doping pause paa Blackbird Bakery...oppdaget akkurat at i motsetning til Al Gore og vaar egen KGL har Apple ikke opdaget Internet, Apple Software kan ikke kjoepes elektronisk....en maa kjoepe en pakning full av unoedvendig plast og annen dritt.....
![]() |
#17 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag
Da var nok en arbeidsdag avsluttet. Litt interesant samarbeid med noget sære franskmenn før CO skulle til pers... Fikk slått av en prat med Thomas mens vi ventet på at skuta skulle sete kursen tilbake over dammen. Fikk en ørliten overaskelse fra barnehagen i dag. En mail de har sendt har ikke kommet frem til fruen og dermed har familien ikke fått med seg at barnehagen er stengt på Fredag... så nå starter arbeidet med barnevakt..... ikke bare lett med fulltarbeidende besteforeldre. ønsker alle en trivelig ettermiddag. SQ777: Har sendt deg en PM S |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]()
God tirsdag fra vestkysten. Vel tilbake i solen etter nærmere en måned i ustabile luftmasser (les hjemme i Norge)
Fikk endelig testet SK C-klasse og det skuffet ikke! SK937 til SEA i går på 4D, trip-rapport kommer muligens. Vet ikke hvilke av de to turene med 340'n denne gang som var best, hva ville du sagt Stein? ![]() PS: 6 legs, tur-retur Norge uten foten innom Boeing. Virker som it is going ganske good uten noen Boeing ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |