![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fortsatt kaldt i hovedstaden... Både trærene og på bakken er det rimfrost - mangler i og for seg bare sne nå så kan den siste del av julestemningen komme. Ha en bedre start på uken - som for min del kun byr på 3 arbeidsdager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Fortsatt alt for mørkt til at jeg klarer å se hvordan været er. Ny dag som skal tilbinges på lesesalen ventes. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
God morgen.
Idag er muligens dagen når SGS, STS og de andre selskapene får vite om de blir solgt eller ikke. WF får kanskje vite om de får beholde sine Q400. Her håpes det på minst mulig jobb ![]() Dere får ha en fin dag her på forumet
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad mandag morgen!
I dag er det én uke igjen til jul, og 104 år siden verdens første overbooking (stakkars Wilbour fikk ikke være med....), samt hele 73 år siden legendariske Douglas DC-3 lettet for første gang! Regner ikke med at det kommer noen store nyheter ut av dagens styremøte i SAS, annet enn en ordre på 30 CRJ700/900 ..og enn så lenge er det ingen av julebord-deltagerne som glemte å betale for sin dessert, kaffe og eventuell dessertvin som har kommet meg til unsetning. Det lukter tap på fordring Last edited by CK; 17-12-2007 at 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tromsø
Det regner i bøtter og spann, men det er mildt..... Kan ikke si at det er mye som minner om jul. Flytting i gang, og flyttebil kommer en dag for tidlig, så det blir stress....... På den lyse siden : Prøvekjørt Audi S4 4,2 Q/T 344 HK i helga.......Jadda ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ha en frøktelig flott dag dere ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå BGO!
Så starta også mi siste arbeidsveke før jul, og eg har faktisk litt lite å ta meg til; så det kan bli ein interessant innspurt mot "ferie" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God mandag morning!
![]() Nok en HERLIG dag på jobb! I dag brukes dagen til å lage en 7x7 3/32 wire til spoiler system på 737! Etterpå skal det bøyes ett rør med MS fitting til hyd. syst. scavenge - også 737. Portene ble akkurat åpnet for SE-DIL tilbake i hangaren, så nå er det minus for mange grader i hangaren, og jeg har funnet veien til pauserommet! ![]() Ha en super dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra en kjølig hovedstad. Godt i gang med dagens gjøremål i Akersgata. I morgen blir det en liten tur-retur til CPH med DY. Ha en fin mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Sør, som kan melde om 5 minus og rimfrost som gjør stemningen ute til julekort-aktig.
Dagen byr på jule-lunsj som høydepunkt! Fullt julebord midt på dagen. Det blir nok sikringskost godt nok tenker jeg! Tida flyr, snart er det jul! 3 arbeidsdager igjen i år! Akk ja!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger/Forus,
Nydelig dag her over i sørvest, solen ligger lavt i sørøst og det minner om en vinterdag før jul. Årets siste arbeidsuke er startet og som vanlig blir det en travel uke. Morgendagen skal tilbringes på Lilleaker kontoret så da blir det å fyge over fjellet med SK4002 i morgen tidlig. Målet er å komme seg tilbake til SVG inne onsdag ettermiddag før eventuelle streiker og julerushet setter inn. Ha en fin førjuls uke og ikke stress. Snart er det påske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God mandag. Sola skinner over en skyfri hovedstad, og kulda ser ut til å gi seg, altså en bra mandag.
Hektisk førjulsuke med mye på gjørelista, samt businessmøter med utlendinger, slitsomt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings. Godt med fri mandag og tirsdag før jul. Nå gjelder det bare å komme seg opp av godstolen i stua og komme seg på julegavehandel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, som byr paa tre minusgrader og sur vind .. merkes godt i den 'pappesken' jeg bor i ... Katta gaar rundt beina mine og mjauer .. tror hun er sulten ..
Kun fire rene arbeidsdager igjen foer jul .. og fem i 1997. Kleskoden er avslappet i julestria .. det blir jeans paa kontoret resten av aaret. Glad forumdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det ble sent i seng i natt og opp ca. kl. 1150 idag, så mesteparten av dagen er faktisk unnagjort allerede.
Noe indretjeneste og klubbmøte i kveld. Og det var den mandagen!
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Solen skinner over Det Store Veikrysset og det meldes fortsatt -3 ... heldigvis har jeg varm kaffe og her i bygget gaar varmeanlegget for fullt ...
Ser ikke ut som vi faar sne til jul ... heldigvis ... 'rednecks on ice' er ikke noe pent syn .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
God mandag ettermiddag får vel jeg si da. Har fri i dag og herlig er det etter en hard jobbehelg. Denne uken er den værste i året for oss som jobber med handling. Fulle fly og alle skal ha med altfor mye bagasje. Ikke noe og se frem til med andre ord. God trening får en vel si
![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hurra!..... Der var dagens vinterferie i boks. Blir både LH 343, AC 763 (håper på XM), litt SAS og min første helikoptertur(er), nytt land: Canada, nytt flyselskap: Air Canada og ny flyplass: YVR
![]() Last edited by Someone; 17-12-2007 at 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |