![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag og ny arbeidsuke... Håper det tar seg litt opp i forhold til sist uke - hvor det skjedde fint lite. Det er i allefall full treningsinnsats denen uken også. Ha en bedre mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Oslo. Litt tåkeskyer (?) over hovedstaden i dag, men varmt. Ellers er det en ny uke og nye nyheter. Og i dag begynner partilederutspørringen på NRK P2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.lch78.net
|
![]()
god morgen ja.. her i Vadsø er man igang med morravakt nr 1 av 2 før ferien begynner på onsdag
![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. På tide å komme seg på kontoret. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger Her er det gull-vær i dag, en anelse grått, men sola kommer frem hvert øyeblikk og det er en varm og god fønvind.....
Stille på jobb... foreløpig, vi får se klokken 08 når folk kommer, ha en fin dag folkens :-p
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god maorgen fra Oslo sentrum. Etter tre ukers ferie var det overraskende enkelt å stå opp ved 5-tiden, dusje, lage matpakke til frøkna, knyte slipset og sette seg på "flight" 261 til Oslo. Med Airline Business og Regional International (samt Leorims Air Tahiti Nui-modell) som ventet på pulten min, og siste Verden på Lørdag i iPoden, skal nok dette også bli en fin dag. Og - når arbeidsdagen er ferdig venter tre ukers oppsamlet post, dvs tre utgaver av Flight International, et og annet Airways og/eller ATW, Donald og annet snadder! Det blir mange doturer i kveld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Og god morgen fra Tromsø, grå start på dagen i dag,men ingen nedbør heldigvis. Ikke noe spesielt på tapetet i dag, får se hva dagen bringer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord. Etter 2 dager på vollen (19R) og alle andre mulige steder å spotte i fra, så går uken til å jobbe på kontoret som vanlig.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God Morgen,
BA761 er avsendt på rute, nå venter CO38/39, AY655/656, KL1145/1146 og AY659/660 ! Dette er uken av gull (håper jeg), venter på en ny monster-PC som skal være klar iløpet av uken ![]() Ellers ser det ut som det lysner litt i lende og at kvikksølvet stiger!
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God strålende morgen fra KRS.
Så var man tilbake på kontoret etter en avslappende helg på hytta. Og det er jo typisk at det beste været kommer på mandagen. Heldigvis har ikke kontoret mitt vindu, så slipper jeg iallefall å se ut på godværet! Så får man heller se om man kan få utnyttet godværet i ettermiddag. Det blir vanlig kontoruke denne uken. Reising først i neste uke. Så går det vel slag i slag utover høsten! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg er tilbake fra festival på Lista Flystasjon. Har vært hjemme en dag for å pakke om og vaske klær. Nå går turen til Ølberg (rett utenfor Sola) der jeg skal slappe av på hytta en ukes tid. Har et ørlite håp om at det blir noe annet en helikoptere å se på innflyvning på bane 11 i løpet av uka...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
God morgen alle sammen. Var en tur ute på morrakvisten i dag og fikk tatt litt bilder.
Kan melde om at solen kommer opp ganske nøyaktig halv 7 her i DAB |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger,
Godværet har fulgt oss helt fra London. Fin uke der over med familien. En tur innom Motor Books gav ca 20kg med bøker i retur til hjemmet og allerede overfylte hyller , men man skal jo ha noe å lese på utover mørke høstkvelder og på dass. Uken skal nytes videre med tur til fjells. ha en fortsatt fin dag og uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'ettermiddag fra Asker! Har hatt bil til disposisjon i dag, saa jeg har vaert paa kirkegaard, tantebesoek, Stabaekbutikken (to troeyer ligger i kofferten) og i tillegg hentet jeg det nye passet mitt. Det ble ogsaa tid tid til en liten tur 'down Memory Lane' i barndomsstroeket paa Strand. Herregud som det wser ut der ... det er blitt saa mye hus der at det ser helt for jaevlig ut. Maatte roe nervene med en latte paa Odonata (spontatavgjoerelse - sorry ANX) .. litt nostalgisk der under taarnet og paa bordet ved siden av satt det to gamle gubber og diskuterte SAS ...
![]() Klar for hjemreise med 10 kilo ekstra med snop og matvarer i kofferten ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Portland Oregon....er paa vei til Central Oregon for noen dagers ferie etter aa jobbet omtrent doegnet rundt de siste ukene.....det skal bli noen gode dager som rancher med 40 Mustanger (firbente!!)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-12-2009 22:51 |
Glad mandag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 04-03-2008 10:39 |
Glad mandag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 03-12-2007 16:46 |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 13 | 30-07-2007 15:24 |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 14 | 14-11-2005 16:37 |