![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag. Ingen morgentråd før denne.... Det er temmelig mørke skyer over hovedstaden i dag. Fine forhold for noen glass rødvin senere på kvelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn fra Bergen. Tenker jeg har skremt fuglene med å være i normal søgnrytme og opp til 0630 i dag. Enda en dag på papir-møllen...
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Grålig morgen fra Tromsø
Nok en dag med gråvær , men nå er det forhåpentligvis slutt.....håper vi. Det er jo helg også :-) Ha en feiende, flott fredag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lysaker. På plass på kontoret og det er siste dag før ferien. Regn i hovedstaden idag og merker jeg kunne gått litt tidligere hjem fra byen igår. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nå erre natt i Chicago.. Regn og diverse kommer innover området nå og i morgen.
Dag skal være glad han unngår ORD i morra på vei til flystevnet. (selv om det betyr nærmere 3 timer i en ERJ toturmaskin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad fredag fra Drammen. Regnet faller ned over byen, og det gjør fremdeles ikke at det er trist å måtte være på jobb.
Dagen bringer et par korte møter i Hovedstaden og forhåpentligvis er Norges lengste parkeringsplass (E18 mellom Drammen og Oslo ![]() Ellers er det premiere på Simpsons The Movie i kveld, og der skal selvsagt sambo og jeg være til stede. Billettene kjøpte jeg på tirsdag for å sørge for gode plasser - og ikke minst å få plass i det hele tatt. Dette blir bra! ![]()
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord. Våknet til møkka vær - det striregnet og det er meldt om store megder i dag. Godt å være inne i innevær
![]() Vanlig arbeidsdag og planlegger helgen etter kl 12:00 > God dag fra hovedstaden. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen blir feil nå. Nå er det vel formiddag!
Var relativt fint når jeg stod opp, og nå er det tunge mørke skyer, bare venter på at slusene skal åpne seg vært øyeblikk. Men ellers... det er helg snart, litt tid til å schlappe off og litt tid til å rive/kaste kjøkken og stue... Ha en god helg folkens! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Stiv kuling og utrukt for mye regn.Reiser på hytta i fjellheimen i Suldal for noen dager.Plukke multer og blåbær,pluss studere dyre og fuglelivet.
Har bunkra god rødvin og cocnac så det blir noe godt til reinkjøttet,kanskje det ramler litt til kjerringa. God helg til dere alle,hunting high and low. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta .. her har vi jobbe-hjemme-dag ettersom jeg skal reise i morgen og helgen er oedelagt. Har ikke planer om aa gjoere annet enn aa ta meg av haste-mail, men saa langt har jeg ikke engang kommet meg inn paa VPN-linja .. how conveniant .. ordner seg sikkert etterhvert ...
Har huset for meg selv .. hadde en deilig, fredelig torsdagskveld med en flaske chianti og et par DVD'er .. life is good .. 21 grader og pent .. ser ut til aa holde seg pent i dag .. ikkeno bommelibom spaadd foer jeg skal til Hartsfield i morgen ettermiddag ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |