![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Satt å leste "trip-reporten" fra MyTravels jorden rundt-reise, og jeg må innrømme at jeg fikk litt avsmak på å delta på en slik reise noengang.
Link : http://www.pdc.se/VingDagbok/Norge/dagbok.html Jeg ble sliten av bare å lese om turen. Joda de fikk sikkert sett mye og god mat og alt det der , men prisen reflekterer ikke det jeg forbinder med ferie akkurat. Var det ikke 45-50 000 NOK pr.person de betalte ?? Jeg tror jeg ville vært rimelig skuffet om jeg hadde tatt denne turen til denne prisen. Men nå gjorde jeg ikke det da heldigvis.... ![]() Egentlig bare mine :2cents |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Dette er nok ikke en tur som passer for alle, nei.
Jeg synes det høres ut som en morsom tur som ikke helt er verdt prisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
For noen passer sikkert en slik reise bra, kanskje spesielt de litt eldre som ikke har fått anledning til å reise så mye tidligere, men som nå har en økonomi som tilsier at de bruker litt på seg selv for å oppleve "den store reisen". Er man ikke reisevant er jo det meget praktisk. For egen del ville jeg savne det å kunne sitte en hel dag på en fortausrestaurant for å suge inn setemningen med noe godt i glasset... uten å tenke på at man skal opp kl 0700 dagen eter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Airbus 330. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nei, er enig at dette ikke falt helt i smak hos meg heller. Det så fullt og trangt ut på dette flyet. For folk som ikke er særlig reisevante er det nok midt i blinken. For sånne som oss som har vært rundt kloden mange ganger, passer nok en RTW billett bedre
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En kvikk rapport fra en slitsom ferd | ILS2 | TripReports | 10 | 06-03-2012 14:41 |
Slitsom tur med Air France | Mugnas | TripReports | 12 | 30-01-2011 17:45 |
Billigste om enn slitsom vei til EBG? | Chriscross | Reiseforum | 21 | 23-11-2010 15:44 |
Reise reise | BSSW | TripReports | 25 | 01-03-2010 17:11 |
Slitsom surfing på La Guardia... | Falcon | Flyforum | 3 | 11-01-2005 14:43 |