![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var tur til Lisboa booket i slutten av februar. Blir flere poeng på EuroBonus kontoen... Har aldri vært i Lisboa eller Portugal for den saks skyld. Noen som har tips?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Yepp!
Drikk masse god portvin!! PS: De har et par rødviner der nede som også går an! ![]() BZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Portvin hadde jeg tenkt å vente med til jeg fikk plass på Smestadhjemmet om en ca. 40 år. Rødvin blir det nok mere av...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Lisboa er en utrolig fin by. Ikke så tursitifisert som mange andre storbyer. Koselig i gamlebyen og trikkene tar deg lett rundt i byen som ikke er for stor. Prisene er lavere enn i de fleste andre europeiske storbyer også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Noen som vet hvor jeg finner oversikt over hotel i byen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hva med et søk på internett? Braathens har gode avtaler og oversikter på sine web sider. Kavsir med søkemuligheten "hotel+Liboa" skulle gi ganske mange svar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Takk o takk... Men om det er noen som har spesielle anbefalinger...så kom med de!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tror ikke jeg har det, men ikke vanskelig å finne billige hoteller så langt frem i tid. Som sagt fikk jeg meget gode priser på www.sunhotels.net
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Takker... Det er godt å ha kommet inn i en skikkelig steam av reiser... Dubai, Amsterdam, Lisboa og Boston i løpet av et drøyt halvår...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flyr du BU eller TP? Dumt spørsmål....du flyr sikkert BU. Ikke så mange poeng å hente på den turen, og kun 1 klasse ombord med prepack og salgsvogn. Rene charterturen, men Lisboa er en veldig kjekk by og jeg skal tilbake så snart sjansen byr seg. Tror jeg venter et par mnd lenger enn deg slik at temperaturen er litt bedre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det blir BU... (Ser du ikke flagget i dette innlegget?) Hvordan er forresten tempraturen i slutten av februar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Joda ser flagget, men det er jo et norskt flagg og kunne betydd mye. Du har jo også satt på SAS flagg på posting som ikke hadde noe med SAS å gjøre tidligere så en vet jo aldri
![]() Temperaturen på det tidspunktet kjenner jeg ikek til. Har vært der i slutten av spril og i slutten av september og begge gangen 25 grader og sol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Uansett så blir det vel bedre enn Oslo... Nå tok jeg vel feil m.h.t til BU også... Det er SK rutenummer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
ALLE ruter blir jo SK fra nyttår, men det er nok Braathens du kommer til å fly med, for regner ikek med at pilotene i SAS og Braathens har blitt enige til da
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Brrathens fly og piloter... SAS Braathens crew i kabinen... Helt grei kombinasjon...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja det er en veldig bra kombinasjon, tror faktisk det er den beste kombinasjonen en kan få når en flyr SASBraathens. God tur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Mangler Eurodassen da...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja men regner med du ikke hadde fått Eurodassen om du hadde flydd med SAS siden du mest sannsynlig ikke reiser business anyway.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nei..men er det en klasse ombord så er det en klasse ombord... Og hadde SAS satt inn en euro737 så hadde det blitt en utrolig bra kombinasjon...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja men da hadde du jo ikke fått den perfekte kominasjonen som du skrev, BU cocpit og BU crew.
Og gjett hvilken posting som kommer fra EB nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian Lisboa-Oslo. Hvorfor du aldri må finne på å fly fra terminal 2 i Lisboa.. | OttoL | TripReports | 12 | 09-06-2015 07:29 |
Lisboa og barn | sirpjalle | Reiseforum | 11 | 08-03-2011 12:35 |
Trondheim-Oslo-Lisboa-Rio De Janeiro-Fortaleza-Lisboa-Oslo-Trondheim | zico77 | TripReports | 16 | 06-01-2011 18:16 |
Lisboa | Someone | TripReports | 16 | 12-10-2010 10:00 |
Oslo - Lisboa | AirbusTrond | TripReports | 10 | 11-07-2006 16:02 |