![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Er det noen som har linker til noen gode lavprisselskap som flyr ut fra Bangkok eller HuaHin? Skal dit på ferie i en måned, og har tenkt å benytte muligheten til å se noe annet enn Thailand også.
Takk for hjelpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
airasia.com ! Ofte gratisbill. også !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Sjekk også de "vanlige" selskapene som TG, MH etc for reiser i regionen. De matcher veldig ofte lavprisselskapene på pris. Om du f,eks vil reise til Vietnam, Hong Kong, Singapore etc, så skal du slå opp på de meget fyldige reisesidene i f,eks Bangkok Post, som hver eneste dag har side opp og side ned med reisebyråannonser for ymse selskap som selger råbillige billetter, og også gjerne inkluderer hotell og transfer dit du reiser. Sist jeg var nede der så jeg bl.a Emirates eller Gulf Air som fallbød fly + t netter på hotell i HKG for under tusenlappen i Norske kroner.
Se ekssempler på denne linken Massic Travel I Thailand er det fortsatt hos reisebyråene du kan få den beste deal... men internett kommer nok som en viktig kanal der også før eller senere ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
SGA (Siam General Aviation) opererer vel på Hua Hin, og de er ikke spesielt billige
http://www.sga.co.th/en-GB/index.html
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Skal anbefale deg å ta toget ifra BKK. Det tar en 4-5 timer om jeg ikke husker feil. Dessuten er det en annerledes og fin tur med mye å se på.. God tur
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja tog er bra i Thailand. Får sett mye, også er det meget billig! Ellers har du selskaper som airasia, Tigerair, Silk air, Phuket air, Bankok air, som er ganske rimlige. Thai også kan være billige på innenlands ruter også.
Hadde jeg vert deg, så hadde jeg tatt toget til kuala lumpur fra huahin, vert der et par dager , så tatt toget vider til Singapore. Det koster deg ca 350 nok. Også kunne du tatt fly tilbake derifa. Tiger er det billigst alternativet fra Sin tilbake til Bkk.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Phuket Air er historie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Low Cost versus safety | Merrilfield | Flyforum | 38 | 07-12-2016 11:22 |
Low cost marathon | Oluf Air | Reiseforum | 14 | 27-04-2011 19:59 |
Low cost til kualalumpur. | valen | Flyforum | 1 | 30-01-2007 17:16 |
Not particular low cost - very low service | BGO | Flyforum | 21 | 27-10-2005 15:13 |
High Tech = Low Cost | LN-MOW | Flyforum | 6 | 10-05-2005 21:09 |