![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Ingen morgentråd enda?
![]() Her er været noe lunde OK, skyet, opphold, og jeg skal gjøre papirarbeide i hele dag... noen som vil bytte? ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag! I dag skal det testes websider...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Er på plass på kontoret og klar for en ny dag. Det ser ut til å bli en fin dag . Dagen startet med SK4002 og LN-RCU fra SVG til OSL. Grått og regn på morgenen i sørvest. Det klarnet opp ved Haukeli og fra Rauland og inn til OSL var det fint senvintervær. Ser at det minker med snø i høyden og nå. Vi passerte rett over sydeggen på Gaustatoppen som vanlig som nok en gang var helt klar for skyer. Det blåste godt på toppen og snøfokken var godt synlig i sydlig retning.¨Det ble en sving inn over Nesodden og nesten øst til Lutvann før landing mot nord på Gardermoen på rute. Fin utsikt over byen på morgenkvisten. Flytoget til Lysaker og til kontoret. Det blir bånn gass idag og imorgen før returen til SVG med SK4045. Ha en fin dag i og utenfor fedrelandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Her skinner solen og det er klar for forelesninger og lesing til neste ukes eksamener. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget. Var innom sas.no og bestilte meg en billett til AES i dag. Over 1600 skal de ha for utreise midt på dagen fredag 27. og med retur 1. mai om kvelden. Men de gamle setter pris på besøket, så da er det verdt pengene...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God onsdag..
Dagen begynte grytidlig for meg i dag.. Kjørte avgårde til et sted hvor jeg måtte betale 500 kroner for å bli fortalt at jeg må betale enda mer penger, og det fordi at en organisasjon som vi (landet Norge) ikke er medlem av ikke synes at bilen min er i god nok stand.. Så hvis noen er interresert i å kjøpe en brukt Peugeot 405, som må EU-godkjennes for en liten formue innen 1. Mai (pluss en måned..) til en altfor dyr penge, så ta gjerne kontakt.. ..men det er fint vær.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God dag
Flott dag nord for hovedstaden. 9 grader i skyggen og nesten ikke en sky i sikte. Nesten litt synd å dra på seg uniformen for å leke litt på flyplassen. Men men, skal vi ha hunna paris bussen uten å hisse opp engm rampen så får jeg vel ta en tur.... Fikk akkurat beskjed om nytt kurs i London, drar neste helg. Så da blir det vel ny OSL-LHR med BA. Kanskje jeg skulle stable meg til for en liten trip report denne gangen..... En trivelig vårdag ønskes alle ( og la oss håpe det holder denne gangen ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
Da var jeg fornøyd... to stk B&W 705 er på vei hit...
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
(god fornøjelse med "sildekasserne").
![]() |
![]() |
#10 | ||
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Asker.
Her er det sol og 12,2 grader. Litt kjedelig med skolestart etter ferien. Har et prosjektarbeid som må gjøres ferdig til fredag så i dag skal jeg gjøre ferdig powerpointen og det er ikke så ille. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Atlanta. Sitter paa Children's og venter paa guttungen som er paa terapisession.
10-12 grader, disig og smaaregn - som en norsk hoestdag. Rett paa jobb etter at jeg dropper guttungen paa skolen .. blir en kort dag. Skal vaere fotballtrening i kveld, men hvios vaermeldingen for ettermiddagen slaar til, er det tvilsomt at det blir noe av det .. da kan jeg se Liverpool-PSV i stedet (psst .. Tommy777 ... den gaar i opptak paa ESPN Classic etter at Bayern-Milan er ferdig) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Har selv vært på "kurs" idag, en liten refreshment ang KL/AF og SkyTeam generelt mht gateprosedyrer, så nå skal det bli greier! Nydelig vær, og snart helg! :clap
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go'eftan Godtfolk fra GM.....
Sitter her og jobber litt på en vakker dag hvor jeg heller skulle vært hjemme og jobbet meg gjennom hagen vår... Sitter også og leser review's på konserten jeg var på i går med Lionel Richie. Selv synes jeg den var suveren med trøkk og humor så det holdt! Terningkast 4 i VG og 5 i Nettavisen, og en sterk 5'er hos meg og! Gubben hadde humor også gitt! :clap
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Fikk akkurat en telefon fra United at flighten min er kansellert... Drittvær i Chicago, gode nyheter er at jeg kom meg på en tidligere flight, kl 1400, så i teorien har jeg sjans til å rekke kampen. Men jeg tipper det er STORE forsinkelser i dag.. Stikker ut til LGA om en halvtimes tid så vi får se hvordan ombookingskarmaen mm er i dag.. Ha en fin kveld alle saman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag folkens!
Har da inntatt SAS hotellet i Bodø etter en "lang" dag med kursing. DIGG med trådløst nettverk på rommet så jeg ligger i senga ser på en splitterny Samsung flatskjerm, surfer på laptop og leser god gammeldags Dagbladet i papirform! Var rimelig ruskevær i gårkveld/natt og vinduene oppe på Top13 beveget seg bra inn og ut ![]() I dag har det roet seg noe, men var meldt litt mer vind i kveld/natt igjen... Snakkes i baren!! Egil
![]() |
#17 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Stressa hjem i slapset og da jeg skrudde på TVen skjønte jeg hva Andreas mente med sin post... ESPN2 viser slettes ikke Liverpool PSV... De viser råtne Bayern M mot Milan.. for en skandale!! Stressa masse for ingenting.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
... men du har da ogsaa ESPN Classic? Sitter akkurat naa og ser de siste 15 minuttene ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette var kjedelige greier, gitt... Trengte ikke kuleramma i dag (som i går)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |