![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
|
![]()
Til Ground Equipment og bygninger for tiden.
http://www.airliners.net/open.file/1171294/L/ Hilsen Ole http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/3241872/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Feb 2005
Posts: 138
|
![]()
Uffda
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: Tromsø
Posts: 2,942
|
![]()
Dette skjedde med en annen NW DC-9 i slutten av forrige måned:
http://www.scanairforum.net/forums/read.php?TID=16731 Maskinen på bildet i første posting her oppe er N1308T c/n 47315/433.Dette flyet ble levert til Texas International den 10/1-1969,bare noen dager etter at SAS overtok DC-9-21 SE-DBS c/n 47303/432.Det tynnes i rekkene.... ![]()
__________________
Mad dog... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NWA & DC9 | Blubird | Reiseforum | 3 | 25-10-2009 15:25 |
Lidt utroligt | sk931 | Flyforum | 7 | 20-10-2009 01:08 |
Lidt i tvivl | sk931 | Flyforum | 10 | 11-04-2008 09:30 |
Lidt kønnere.... | sk931 | Flyforum | 9 | 24-03-2006 09:06 |
Lidt o/t | sk931 | Flyforum | 3 | 15-10-2004 13:31 |