![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Litt juks for her er det ikke krypet mot tirsdag enda, men er jo paa et norsk forum der klokken har bikket over midnatt...
God morgen fra Ilha Grande og Brasil. Sykkelhjulene har bringet oss 2000km fra Buenos aires gjennom Uruguay og Brasil. Forhaapentlig vis blir det siste biten inn til Rio de Janeiro i morgen med grise fylla. All grunn til aa feste da!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hva i huuuleste gjør du ner'i der MartinL og på SYKKEL?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Får i det minste håpe han brukte sunn fornuft og fløy bort da
![]() Men høres ikke så veeeldig behagelig ut med 2000 km på sykkelsete.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen til alle "morgenfugler" fra enva. Blir "natta" her så fort vi blir kvitt PT72t!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
880!
![]() -A ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Widerøes traffikk kontor i Bodø.
Vi sitter å venter på West air fra Oslo som er forsinket. Her Blåser det friskt. 080/24 g40kt og -8* ![]() ha en bedre dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og jeg tar turen til New York om 8 timer med SK909. Er meldt minusgrader, så blir bra det der. Bør komme meg iseng. Så får vi håpe at børsen ikke gjør meg helt blakk når jeg er borte...
Noen som har reg på SK1455 og 909. Og en indikasjon om det blir smellfullt eller ikke, hadde også vært kult. Men det er vel å tøye grensene her?
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Chicago. Var selv i NYC før/i helgen. Var velsignet med rundt 10-15 plussgrader hele helgen.
I dag hadde FBU Forever en lang, hyggelig lunsj downtown Chicago. Han styrer 944 hjem i natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og her i Montreal har jeg akkurat sjekket inn paa hotellet .. det er 16 friske minusgrader ute - som foroevrig ogsa blir makstemperaturen i morgen. I tillegg blaaser det en saerdeles frisk bris som trekker ytterligere nedover.
Flakset oppover med en stappfull CRJ .. tre timer i en CRJ er lite og trakte etter. Og han som kalte dassen romslig i en annen traad, maa vaere dverg. Ikke engang mulig aa staa oppreist der inne. Frisk crossvindlanding - hadde en voldsom gjennomsynkning over threshold foer vi floet og korrigerte og floet og korrigerte inntil jeg var sikker paa at vi maatte ta en aeresrunde, men saa plutselig var vi nede og reverserte saa snoefoeyka sto. Det var ikke mye bane igjen da vi svingte av .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]()
Mornmorn. Da har vi tatt litt databasegymnastikk og like før vi skal strekke ut litt apache/PHP-bugs. Noen luringer har bestemt at de skal slippe info om masse fine PHP-bugs denne måneden og med 50 servere så blir det jo noe festligheter.
![]() -A ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad tirsdag morgen - snart lyst ute selv om klokken bare er 05:38 - dagen er nemlig 5 timer lysere i dag. Setter meg snart i bilen i retning Fredrikstad - tar vel tiden også til vår nye flyplass for å sjekke om det er et alternativ. Ha en bedre tirsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Overskyet idag også og blir en tur på jobben idag før jeg har som mål av meg og få lest litt ikveld før må pakke kofferten for morgensdagens tur til Kitzbuhl. Dessuten tror jeg kanskje jeg skal få bestilit en taxi da flyet til MUC imorgen er av fakir sorten og går 6.45
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Bonjour, min foerste morgenhilsen fra Europas hovedstad Brüssel. Som vanlig overskyet og regn i luften. Jeg var en tur i Oslo fra soendag til igaar, og jeg slutter ikke aa bli irritert over det f***ings bagasjeanlegget paa OSL. Etter de nye haandbagasjerestriksjonene er det blitt enda verre, siden man maa sjekke inn bagasje nesten hver gang man reiser uansett. Det siste er selvsagt ikke OSL skyld, men det fungerer langt bedre paa andre flyplasser rundt omkring. Til tider er det komplett kaos i bagasjehallen og saa fullt med bgasje paa baandene at kofferter detter av i svingene. Jeg haaper OSL faar flere baand paa plass saa raskt som mulig.
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen! Og her i Montreal er det naa ....
-23°C Feels Like -37°C Updated Mar 6 07:00 a.m. Local Time UV Index: 0 Low Wind: From WNW at 35 km/h gusting to 45 km/h Humidity: 33% Pressure: 1025.1 mb. Dew Point: -33°C Visibility: Unlimited Brrrrrrrrrrrr ................ |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
jb1!!! Må skjønne du skal handle tax free før du henter bagasjen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() Men jeg har aldri opplevd at bagasjen har ventet på meg, men nå har jeg heller aldri brukt mer enn 10 min der inne |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Scanair.no avd Nord i möte en tidig morgon? ![]() |
|
![]() |
![]() |