![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Noen som vet mer om denne?
Onsdag 20. oktober 2004 6:48, oppdatert 7:07 (Dagbladet.no):Flyet med 13 passasjerer og to besetningsmedlemmer styrtet i natt i et skogområde nord-øst i delstaten Missouri, USA i det det skulle gå inn for landing. Minst 8 av de ombord omkom i følge nyhetsbyrået AP. To av de overlevende - en mann og en kvinne - ble fraktet til det lokale sykehuset der de nå undergår behandling. Fem mennesker er savnet. Flyet krasjet 6,5 kilometer syd for flyplassen Kirksville. Årsaken til ulykken er ukjent. Siste melding fra cock-pit nevnte ingen problemer. Denne ulykken kommer kort tid etter at et jetfly gikk i bakken i et nabolag i samme delstat. Alle besetningsmedlemmene ble drept, men det var ingen passasjerer om bord. Heller ikke noen på bakken ble skadet da flyet krasjet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er det denne J32'en fra Corporate Airlines / American Connection?
http://aviation-safety.net/database/2004/041019-0.htm
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er det nå vi skal begynne å telle på nytt, EB...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det finns tre typer av lögn: Lögn, förbannad lögn och statistik. Sistnämnda är väl den värsta. Saker blir vad man gör det till. Men nu lyfter vi nivån lite mina herrar (och eventuella damer) n'est pas?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kjære moderator; hvem er det som skal heve sitt nivå?
Nå vil jeg be deg om å vurdere nivået til den som kastet ut "teorien om 3 ulykker på rad" før du kommer med videre kommentarer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
La nå ikke dette bli en usaklig debatt om ulykker og statistikk. Jeg tror man kan være enig i at ulykker skjer stort sett helt tilfeldig og uavhengig av hverandre - dvs. at sannsynligheten for en ulykke er uavhengig av hvorvidt en annen ulykke har skjedd i en viss nærhet i tid.
Man skal kanskje ikke alltid ta EB helt bokstavelig, eller....? ![]() jy |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Käre blubird.. Jag menade INTE att det var något fel på din posting. Det var mer en generell kommentar riktad mot hela "3 olyckor på rad" diskussionen. Säger inte att varken du eller EB har rätt eller fel. Men jag tycker personligen att debatten om tre olyckor på rads existens eller inte, kändes ganska så uttömd i förra posten. Du är i din fulla rätt att ha din mening om vad du vill och jag min. Att jag råkade träffa dig var absolut inte min intention om om det tolkades på det viset ber jag tusen gånger om ursäkt.
Har du något mer att kommentera vad beträffar min moderering föreslår jag att du tar kontakt med CK eller med mig direkt via PM/mail. Edited: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Maskinen er identifisert som N875JX, c/n JTS875, bygget i 1990 og eid av Wells Fargo Bank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny flystyrt med veteranfly i USA | LN-VLE | Flyforum | 1 | 18-09-2011 12:03 |
Nordmenn savnet etter (små)flystyrt i USA | LNv22 | Flyforum | 21 | 18-02-2011 19:59 |
Flystyrt i USA | Trety | Flyforum | 7 | 03-07-2006 22:19 |
De nye USA- flygningene fra CPH til USA | litt-amatør | Flyforum | 21 | 24-05-2006 10:50 |