![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Som jeg har nevnt i en tidligere post, skal jeg en tur over Atlanteren til våren.
Blir antageligvis at jeg bestiller en TRD - NYC flight. Jeg vil selvfølgelig prøve å finne selskap / flytyper jeg ikke har prøvd før. Problemet er at fra Trondheim er det svært få kombinasjoner å finne til en rimelig pris. Hvis jeg derimot prøver fra OSL, er det et hav av muligheter. Jeg vil gjerne ha en gjennomgående billett, så mitt spørsmål er hvordan jeg får til dette med avgang fra TRD. Er det mulig å bestille en billett fra OSL til NYC, og en annen fra TRD - OSL (eller AMS), og få linket disse slik at bagasjen går direkte ved innsjekk??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Å sende bagasjen hele veien burde ikke ikke være noe problem. Det har jeg fått til med 2 forskjellige billetter med konkurerende selskaper
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thai Smile blir Star Alliance Connecting Partner | Someone | Flyforum | 5 | 25-02-2020 16:37 |
Juneyao Airlines blir "connecting partner" i Star Alliance | Someone | Flyforum | 3 | 11-10-2016 11:40 |
ER 31 min nok til connecting på EWR? (domestic-domestic) | JELSC | Reiseforum | 2 | 26-01-2013 14:43 |
Bagasje og Cimber, connecting Flight fra SAS | LN-AFG | Reiseforum | 4 | 17-08-2010 07:52 |
Minimum connecting time på OSL | ex_trd | Reiseforum | 17 | 27-04-2009 22:03 |